Skip to main content

Goedemorgen,

 

Wij willen graag overstappen van Oxxio naar KPN, maar bij het aanvraagproces kan ik niet Oxxio niet als huidige leverancier kiezen. Dit is wat vreemd, wat Oxxio maakt gebruik van apparatuur en het netwerk van KPN.

Ik wil graag gebruikmaken van de overstapservice omdat ik zelf die verantwoordelijkheid niet wil hebben dat het mis gaat o.i.d. Kan ik toch gebruik maken van de overstapservice?

 

Mocht ik onverhoopt toch zelf de beeïndiging bij Oxxio moeten regelen, moet dat dan per de dag van overstap? In mijn geval bijvoorbeeld per 8 maart?

Hoi @Crimby 
Leuk dat je bij de KPN komt
Dan zou ik een paar dagen of beter nog een week zekerheid incalculeren, die week dubbele kosten zullen je ook niet de nek kosten toch?


Onderaan in het screenshot staat toch gewoon “andere aanbieder”,… 


Misschien kun je sneller even bellen 0800 0402 @Crimby 
Dit forum is nu niet bepaald het snelste medium, een beller is sneller.


Hoi @Crimby 
Leuk dat je bij de KPN komt
Dan zou ik een paar dagen of beter nog een week zekerheid incalculeren, die week dubbele kosten zullen je ook niet de nek kosten toch?

  
Nee klopt, maar is en blijft zonde. Een week is toch snel 15 euro en ik gooi die liever niet weg :-)

Onderaan in het screenshot staat toch gewoon “andere aanbieder”,… 

Als ik andere aanbieder selecteer moet ik dus zelf de overstap regelen.

 

  

Misschien kun je sneller even bellen 0800 0402 @Crimby 
Dit forum is nu niet bepaald het snelste medium, een beller is sneller.

Ja misschien beter inderdaad, maargoed het heeft ook weer niet veel haast en dit kan makkelijker tussen het werk door :-)


Hi, dat kaak ik even snel in. 

Oxxio doet inderdaad niet mee aan de overstapservice, helaas. Dit betekent dan ook dat je het zelf zal moeten opzeggen bij een overstap naar een andere provider. 


Leve de budget providers, doen al het mogelijke om je te behouden en overstappen moeilijk te maken.