Skip to main content

In november 2020 ben ik verhuisd. Tegelijkertijd ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN.

In de bevestigingsmailĀ staat dat de aansluitdatum 18 november 2020 is en dat de overstapservice zal worden uitgevoerd.

Realiteit is dat ik nog steeds wordt lastig gevallen door Ziggo met maandelijkse facturen. Tot nu toe heb ik na de aansluitdatum Ć©Ć©n keer een maandtermijn heb betaald. Op dit moment sta ik volgens Ziggo drie maanden achter en moet ikĀ binnen vijf dagen betalen.

Het lijkt erop dat Ć³f de overstapservice niet correct is uitgevoerd Ć³f dat Ziggo de administratie niet op orde heeft.

Graag een oplossing voor dit probleem.

Hoi @stillwatersĀ . Welkom op het forum.

Heb je ondertussen wel zelf Ziggo opgezegd? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan wil ik graag even meekijken.


Hallo Erwin,

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Vanmorgen heb ik zelf contact opgenomen met Ziggo. Mijn abonnement eindigt per 15 maart 2021.

Tot nu toe heb ik abonnementsgeld betaald van december tot en met februari (3 x 68 = 204 euro). De afrekening voor maart volgt later.

Ā 

Mijn KPN abonnement is ingegaan op 1 december 2020.

Bij mijn aanmelding heb ik aangegeven van de overstapservice gebruik te willen maken. In jullie bevestigingsmail van 6 november wordt dit toegezegd. Daar staat niet bij dat ik het Ziggo abonnement zelf moet opzeggen (zie de desbetreffende alinea).

Ā 


Wat je nu het beste kunt doen is bellen met 0800 0402 en vragen naar de overstapdesk. Zij kunnen dit samen met jou uitzoeken.


Hallo Erwin,

Na je reactie van ruim twee weken gelden heb ik contact opgenomen met de overstapdesk. Uit het gesprek is me duidelijk geworden dat mijn klacht terecht is. Er zou nog telefonisch contact met mij worden opgenomen maar daar is tot op heden niets van gekomen.Ā 

Graag zou ik zien dat hier aandacht aan wordt besteed.


Ik vraag me af of gebruik maken van deĀ overstap service en verhuizen wel te combineren is.

U heeft een KPN abonnement afgesloten op uw nieuwe adres. Ik denk dat KPN ook bij Ziggo het abonnement heeft opgezegd op dat nieuwe adres. Dat is er natuurlijk niet.

Of heeft u bij het afsluiten van het KPN abonnement nadrukkelijk uw oude adres ingevuld nadat u aangegeven heeft dat u gebruik wilde maken van de overstapservice?Ā 


@stillwatersĀ : Ik heb je een privĆ©bericht gestuurd. Hierin staat een contact e-mail adres waar je de nodige bewijsstukken naartoe kunt sturen. Ik heb goede hoop dat het dan netjes afgehandeld wordt.Ā