Skip to main content

goedemiddag,

 

In juli fysiek naar jullie winkel gegaan om mobiel over te stappen en e.v.t. ook internet/televisie. Ik heb dit uiteindelijk gedaan en de man in kwestie gaf aan dat ik NIETS hoefde te doen voor het internet en televisie en hij dit zou regelen. zo gezegd zo gedaan, ik gebruik inmiddels 1,5 maand jullie diensten en niet meer die van ziggo. Netjes een factuur gekregen van jullie met aansluitkosten etc begin sept. Tot mijn verbazing kreeg ik alsnog een factuur van 70 euro van ziggo voor het gebruik van hun diensten. Gisteren KPN gebeld, uitgelegd, ik kreeg de opdracht mee om ziggo te bellen. Weer gedaan; bleek dat mijn abbonement helemaal niet is stop gezet en deze nog loopt! Ik neem aan dat jullie dit vergoeden? Ziggo-werknemer ging ervoor zorgen dat ik volgende maand niet ook nog hoefde te betalen ivm maand opzeg termijn. Slechte eerste ervaring met KPN helaas! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ik ben er nu 2 uur mee bezig geweest in mijn vrije tijd en nog ben ik er niks mee opgeschoten want telefonisch zijn jullie ook slecht bereikbaar.

 

ik hoor graag van u.

 

Bas

 

Hoi @Bas 1994, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Ik wil graag eens meekijken. Zou hoe de vork in de steel steekt. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ik begrijp in ieder geval al wel dat Ziggo is opgezegd. Dus alleen de factuur hebben we nog. Heb je daar ook nog een fotootje van. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 


Ik heb geen reactie meer gezien, ik ga er van uit dat je een oplossing hebt gevonden. 


Ik ben donderdag overgestapt van kpn naar T-Mobile maar telefoon moet nog worden omgezet plus internet.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy