Skip to main content

Per 3 september 2020 overgestapt naar KPN met de overstapservice. Mijn vorige provider zegt echter nooit een opzegging van KPN gehad te hebben! In december contact gehad met KPN die mij verzekerde dat de overstap wel was uitgevoerd en ik weer contact moet opnemen met mijn oude provider. Deze geven echter aan dat ze niets ontvangen hebben! 

Heb vandaag een aanmaning gekregen van 231,00 van mijn oude provider! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en heb inmiddels spijt dat ik naar KPN ben overgestapt.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Als er op je orderbevestiging staat dat je gebruikt maakt van de overstapservice is er niets aan de hand. Staat het er niet op dan is er een probleem...


Hallo @kgdekker , nu wel even per direct je abo opzeggen bij je oude provider.

Vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en je klantnummer in en een moderator komt er op terug en haal je klantnummer in je topic even weg nu het nog kan.

Succes.

 


Ik heb een bevestiging van de overstapservice...


Een moderator gaat dit over een paar dagen oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Hoi @kgdekker . Welkom op het forum.

Hier hebben wij een instructie voor. Het is de bedoeling dat je wat bewijsstukken naar een bepaald e-mail adres stuurt. 

Ik stuur je even een privéberichtje want ik wil dat e-mail adres hier niet publiekelijk hebben staan. 


Is het goed afgelopen? Of heb je nog geen reactie gehad?


Ze zijn er nog steeds mee bezig…

Â