Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

Vorige maand 24 juni zijn we mbv de overstapservice van KPN naar tmobile (internet) overgestapt. Hierover hebben we mails gehad van KPN die allemaal in orde waren.

De ochtend van 24 juni tot einde middag werkte de internet aansluiting van KPN al niet meer, en vervolgens na bezoek monteur tmobile overgestapt.

Deze maand hebben we echter nog een keer een factuur gekregen over de maand juli, terwijl  we toen al geen abonnement meer hadden bij KPN.

zouden jullie hier naar kunnen kijken, alvast bedankt.

vriendelijke groet

@Bedens Welkom op het forum. Het is inderdaad zo dat je bij KPN vooruit betaald, hierdoor kan het bij een overstap of opzegging zo zijn dat je nog een factuur ontvangt. Hierna ontvang je nog een slotfactuur waarop het teveel betaalde bedrag verrekend wordt. Ik zou graag voor je controleren of alles goed verloopt. Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Beste rutger,

 

bedankt voor het berichtje! Mijn profiel is uitgebreid, alvast bedankt voor het kijken.

vriendelijke groet 


@Bedens Bedankt voor het invullen van je forumprofiel, ik zie dat je diensten beeindigd zijn per 24-07 en de factuurdatum ook 24-07 is. Je zal dan ook nog een slotfactuur gaan ontvangen waarbij je het teveel betaalde bedrag van deze maand terug zal ontvangen. De slotfactuur zal rond 24-08 klaar staan, dan maken het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk over naar het bij ons bekende rekeningnummer. 


Hoi Rutger,

bedankt voor het kijken! Wat ik niet snap is dat de dienst van KPN 24-06 al niet meer werkte en al beëindigd was (zie screenshot). Ik zou de factuur over de maand juli dan ook niet verwachten. Wordt dat dan ook verrekend met de eindfactuur?


@Bedens Je hebt gelijk, dit snap ik ook niet. Daar lijkt ook iets mis te zijn gegaan, aangezien ik ook bericht zie dat de diensten per 24-06 beëindigd zouden gaan worden. Ik heb dan ook bericht doorgezet naar mijn collega om uit te zoeken wat hier fout gaat, als ik die informatie heb kan ik ook delen of het verrekend wordt met de eindfactuur of dat ik handmatig een correctie moet uitvoeren. Ik verwacht vandaag of morgen meer informatie, zodra ik dit heb zal ik dit hier delen. 


@Bedens Ik heb reactie van mijn collega's en in dit geval de factuur voor de maand juni vergoed. Dit had namelijk de laatste factuur moeten zijn, voor de factuur van juli ontvang je over ongeveer 1 week je slotfactuur. Hier zal het overige teveel betaalde bedrag op staan en dit zullen wij dan zo snel mogelijk uitbetalen.