Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice mislukt?

  • June 29, 2020
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Hoe kan het dat na gebruik van de overstapservice blijkt dat ik nog 2 weken bij mijn oude provider moet betalen, omdat daar mijn contract nog niet afgelopen was?

Beste antwoord door Marco Markgraaff

Het is ondertussen opgelost.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dag Marco, welkom op het forum. 

Dit is alleen mogelijk wanneer je jaarcontract bij je huidige provider niet afgelopen is, omdat je daar een 1-jarig contract heb getekend dat gehonoreerd dient te worden. Dat is zo te zien ook bij jou het geval, als ik dit goed begrijp.


Het is ondertussen opgelost.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Fijn om te lezen Marco, wat was er aan de hand?Â