Skip to main content

Geachte heer mevrouw, vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij KPN voor m`n moeder. Wil graag Ziggo opzeggen vanwege een verhuizing. 

Alles heb ik gekoppeld en als ik nu kijk bij bestelstatus staat er onderstaande tekst;

Overstapservice (nog) niet gelukt

Vul je gegevens aan voor 11 oktober 2022

Je abonnement bij Ziggo is nog niet opgezegd. Wij missen nog deze gegevens van je oude abonnement: het adres, de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en je contract- of klantnummer bij Ziggo. Geef ons deze gegevens alsjeblieft voor 11 oktober 2022, dan zeggen we je oude abonnement alsnog op.

 

Vervolgens alle ontbrekende gegevens ingevuld maar krijg steeds een foutmelding undefined

Met diverse browsers geprobeerd Firefox en Edge maar beide geven dezelfde foutmelding terwijl ik alles goed heb ingevuld (staan ook netjes allemaal groene vinkjes achter)

 

Heeft u een advies?

 

Admin: klantnummer verwijderd uit gebruikersnaam

Vanmiddag nogmaals geprobeerd en nu lukte het ineens wel. Waarschijnlijk toch een storing geweest op de website.


Welkom op het forum @Klantnummer456, gelukkig is het doorgeven aan de overstapservice in tweede instantie alsnog gelukt!

Als we via deze weg nog iets voor je kunnen betekenen bij de overgang weet je ons te vinden 🙂