Skip to main content

Op 8 juni sluit Ziggo mij af. Dit werd mij per SMS medegedeeld. Deze datum is volgens Ziggo door KPN doorgegeven.

KPN sluit het nieuwe abonnement op 17 juni aan. Dit is voor een thuiswerker een groot probleem.

Een medewerker van KPN zegt dat Ziggo het internet signaal niet mag afsluiten tot dat KPN aan Ziggo bevestigd heeft dat er een nieuwe verbinding is.

Ik vraag KPN om een bewijs dat zij de overstap op 17 juni gaan uitvoeren. Dat kunnen zij niet leveren. Het advies is en blijft ……  Ziggo bellen. Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd.

De telefonische medewerkster van KPN vroeg een momentje na 14 minuten. Na 31 minuten nog steeds geen vervolg van het gesprek. Toen maar zeer teleurgesteld opgehangen. 

Ziggo maar weer bellen en vragen om een oplossing.

 

Ha @gruijter100, welkom! Wat een verwarring 😞. Ik kan me voorstellen dat je duidelijkheid wilt. En die ga ik je geven. Ziggo geeft in haar sms inderdaad nog een datum aan. Dit gaat vanuit hun veranderen. Er zou namelijk moeten staan dat je diensten, op de datum dat je KPN abonnement ingaat, beëindigd worden. Dat is nu nog niet het geval en kan verwarring geven. Afgesproken is dat Ziggo pas opzegt als wij het seintje geven. En dat doen we pas 17 juni. Geen zorgen dus!


Ha Marcia,

Hartelijk dank voor uw antwoord. Laten we hopen dat Ziggo woord houdt. Mij hebben ze uitgelegd dat ik vandaag word afgesloten.

Met vriendelijke groeten,

C de Gruijter


Ik ga er echt vanuit dat het in orde komt!