Skip to main content

Per 28 april zijn we overgestapt van Ziggo naar KPN. Daarbij hebben we van overstapservice gebruik gemaakt (Dat staat ook in de bevestigingsmail van KPN die we hebben ontvangen). Na terugkomst van vakantie bleek dat Ziggo nog steeds facturen incasseert. Klantenservice Ziggo is er volledig zeker van dat KPN ons abonnement niet heeft opgezegd. Ziggo is daarom niet bereid om het veel gefactureerde terug te draaien. Zij geven aan dat de verantwoording van een goede uitvoering van de overstapservice bij de nieuwe provider ligt; KPN dus. Na veel gedoe was Ziggo wel bereid om het abonnement per direct zonder opzegtermijn te beëindigen, maar dat is het dan. Gezien de keuze voor overstapservice zou ik graag een compensatie voor de te veel betaalde maanden tegemoet zien.

Als dat inderdaad in de orderbevestiging staat dan is er iets niet goed gegaan.  Een moderator gaat dit zeker oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is momenteel een een dag of twee. 


Profiel is zojuist bijgewerkt.


Hallo @Joost 100, wat leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart:  Ik heb de bevestiging van jouw bestelling erbij gepakt en zie hier dat je (inderdaad) gebruik hebt gemaakt van onze Overstapservice. Er is dus blijkbaar iets niet goed gegaan. Je hebt jouw abonnement bij Ziggo al opgezegd, dus dat is goed. Dan wil ik je nu vragen om een e-mail te sturen naar correctie-overstap@kpn.com. Met deze e-mail stuur je het volgende: klantnummer KPN, uitleg van de situatie en bewijs dat de overstap niet goed is gegaan. Denk hierbij aan facturen van Ziggo en de orderbevestiging. Mijn collega van de Overstap desk zal contact met jou opnemen om dit verder af te handelen.