Skip to main content

Bijgaand nogmaals mijn mail van gisteren, nu de berekening er bij van hetgeen ik dankzij deze foutieve overstap extra heb moeten betalen aan Ziggo. 

 

Betreft klantnummer ***********

 

Geachte mevrouw/mijnheer,

 

19 juli stapte ik, met overstapservice, over van Ziggo naar KPN.

Ik bleef echter facturen krijgen van Ziggo. Ziggo beweert dat u de overstap niet heeft doorgegeven.

Ik ben nu ellenlange gesprekken en chatsessies verder, zowel met KPN als Ziggo, en er niets mee opgeschoten.

Ziggo zegt dat KPN contact met hen moet opnemen en de juiste datum moet bevestigen (van mij nemen ze niets aan), KPN 'doet dat nooit', ik moest maar een klacht bij Ziggo indienen.

Onzin natuurlijk; ik heb de overstapservice bij u aangevraagd waardoor de verantwoordelijkheid voor de overgang op de juiste datum ook bij u ligt. 

Het is niet aan mij te bewijzen dat u de overstap goed heeft geregeld (ik heb alleen bewijs dat ik overstapservice met u heb afgesproken en per wanneer ik abonnee bij u ben, geen bewijs dat KPN wat dan ook aan Ziggo heeft doorgegeven).

Ik vraag u hierbij dus e.e.a. correct af te handelen met Ziggo. Ik ben niet in staat dubbele facturen voor te schieten (heb alleen AOW).

Bovendien heb ik Corona en kost mij dit hele gedoe bergen energie die ik hard nodig heb om te genezen (om die reden ben ik ook NIET telefonisch bereikbaar momenteel).

 

Bijgaand de berekening van Ziggo van hetgeen ik betaald heb aan hen dankzij deze foutieve overstapservice; 

De einddatum is : 07-09-2021 Tussen 19 juli en 7 september gaat het om een totaalbedrag van €127,66

 

vriendelijke groet,

 

J.C. Hartkamp

 

*admin: klantnummer verborgen

Hoi @Overstapservice. Welkom op het forum.

Wat een nare bedoening. Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?