Skip to main content

Ik maak gebruik van de overstapservice van ziggo naar Kpn, 17 juli gaat mijn Kpn abonnement in. Op 2 juni ontving ik een SMS van ziggo dat ze mijn abonnement afsluiten en dit is afgelopen woensdag uiteindelijk ook gebeurd dus op 14 juni telefonisch kom ik er met ziggo niet uit. Het lijkt net of je ze niet hebt gebeld en ze leggen de schuld ook bij Kpn, andersom als ik Kpn bel legt die de schuld bij ziggo. Ik lees het hier boven ook al in een bericht, ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en terug. Wat ziggo wel doet is gewoon doorgaan met facturen sturen voor wat ze dus niet leveren. Echter ik vind ik maak gebruik van overstap service van Kpn waarin een zorgeloze overstap wordt beloofd en dat je daardoor niet zonder internet zal zitten. Nou dat zit ik nu dus wel voor langer als een maanden ik moet gewoon blijven door betalen ook. Wat kunnen jullie hierin voor mij betekenen, want hier gebeurd dus niks van de zorgeloze overstap die me wordt beloofd toen Ik bij jullie een contract aan ging. Het maakt me ook niet meer uit wie zijn fout het is. Het maakt me wel uit dat het geregeld is en dat er naar ziggo gecommuniceerd wordt dat het niet de bedoeling is dat ik ga betalen voor andermans fouten. Graag actief en terugkoppeling. 

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. 

Oei, dat is geen fijne situatie, @Abdel1. Ik begrijp dat je nu dus zonder Ziggo diensten zit, maar dat ze nog wel facturen sturen. En je KPN abonnement gaat volgende maand in.

Belangrijkste punt eerst: zorgen dat je weer diensten krijgt. Kortste klap hiervoor is over het algemeen de oude provider de diensten laten herstellen. Dus, Ziggo in dit geval. Wij kunnen dat niet doen, daarvoor zul je zelf contact moeten opnemen met Ziggo.

Verder kan ik hier nakijken of en wat aan onze kant de status is van het geheel. Met dan of de levering eventueel naar voren kan (vaak niet, dus geen garanties). En ook of ik kan zien wat er precies gebeurt is rondom de overstap.

Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. 


Nee zeker geen fijne situatie, maar ik ben klaar met ziggo ik héb op alle mogelijke manieren aan proberen te geven dat de datum dat hun wilden afsluiten niet klopt. Dus van mij hoeven hun niet meer aan te sluiten dat heb ik als het goed is ondertussen geregeld. Moeilijk om met zekerheid te zeggen want ze zijn niet echt betrouwbaar in doen wat ze zeggen dat ze zullen regelen. 

Wat ik mij meer afvraag is Kpn trekt klanten aan en daarbij maken ze gebruik van de belofte van een zorgeloze overstap als je gebruik maakt van de overstapservice en het niet zonder internet zitten daardoor. Wat als aan die behoefte niet wordt voldaan, komt de klant dan terecht in vingertje wijzen zan ziggo naar Kpn en van Kpn weer terug naar ziggo zonder dat er een oplossing komt. Die vraag zie ik graag beantwoord. Het maakt me niet uit wie zijn fout het is, het maakt me wel uit dat jullie iets beloven wat niet wordt nageleefd en dan mij opzadelen met de oplossimg er voor zoeken. Dat is 1 vraag de andere dingen die jij als oplossing bied lijken mij goed. Dus ja uitzoeken wat daar fout is gegaan en ik zou graag horen of de levering van internet via jullie naar voren geschoven kan worden. Maar de belangrijkste is dus waarom laten jullie een toekomstige klant na zo een belofte de zaken zelf uitzoeken zet dat dan ook bij die kreet zorgeloze overstap als iedereen meewerkt doen ze dat niet moet je het lekker zelf uitzoeken, want dat lijkt me passender, zoals het nu lijkt. Ik wordt graag overtuigd van het tegenovergestelde. 


Als Ziggo eerder afsluit dan de bedoeling is, dan kan KPN daar niets aan doen. U hoeft dan geen oplossing vanuit KPN te verwachten. 


Ja mooi gezegd en ook ondertussen zegt ziggo als kpn dit als afsluitdatum geeft dan hoeft u geen oplossing van ziggo te verwachten dus ergens maakt iemand een fout en niemand is bereid om bewijzen te sturen dat hun de partij zijn die alles goed hebben gedaan, maar je hoeft geen oplossing g te verwachten van de gene die je een bepaalde belofte gedaan. Nou ik vind het prachtig nick dat jij dat als logica kan verkopen, maar ja inderdaad wat begin je er tegen als dit het soort medewerkers is dat bij beide partijen werkt en als je daar ook als bedrijf tevreden mee kan zijn. Nou ik hoor wel of die andere dingen wel lukken. Echt treurig dit soort vinger wijzen van beide zonder dus enige bewijslast voor de gene die je wat beloofd heeft. 


Heb je hier inmiddels verder contact over gehad met Ziggo of ons, @Abdel1? 

 

Verder kan ik hier nakijken of en wat aan onze kant de status is van het geheel. Met dan of de levering eventueel naar voren kan (vaak niet, dus geen garanties). En ook of ik kan zien wat er precies gebeurt is rondom de overstap.

Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. 

Want ik zie dat je het forumprofiel nog niet hebt gevuld. En zonder gegevens kan ik sowieso niets beginnen.