Skip to main content

Ik heb iets heel doms gedaan!

Ik heb me NL laten verleiden om over te stappen vanĀ  Ziggo naar KPN.

Allemaal omdat we hoognodig aan een nieuwe tv toe zijn!

We hadden destijds toestemming gegeven om de glasvezel tot binnen aan te leggen. Maar toen bleek dat te duur. ("Alleen als je klant wordt").

Nu zijn we klant en wachten al een maand op een monteur.

Geen enkele service; "We kunnen niet bellen of ik dat maar even wil doen."

Dat heeft me al meer dan 25ā‚¬ aan belkosten opgeleverd en nog geen stap verder.

Gisteren met 08000402 gebeld en er zou binnen 5 werkdagen een afspraak gemaakt worden.

Ik heb ze gewaarschuwd, als dat niet lukt ligt het pakket " het netwerk van Nederland" over de schutting!"

Wordt vervolgt.

(Dit verhaal is vooral om mijn frustraties en onmacht van me af te schrijven)

Hai. Wat vervelend dat het zo lang moet duren, zeg. Daar word een mens inderdaad kriegel van.

We hadden destijds toestemming gegeven om de glasvezel tot binnen aan te leggen. Maar toen bleek dat te duur. ("Alleen als je klant wordt").

Woon je in een buitengebied? KPN brengt haar glasvezel tot in huis ook als je het niet gaat gebruiken. Tenzij het een 'ā€™derde'ā€™ partij is, waar kpn een van de providers is.

Dat heeft me al meer dan 25ā‚¬ aan belkosten opgeleverd en nog geen stap verder.

0800-0402 is gratis dus ik vraag me af welk nummer je gebeld hebt.

Gisteren met 08000402 gebeld en er zou binnen 5 werkdagen een afspraak gemaakt worden.

Goed dat je het (weer, zucht) een zetje hebt gegeven.

(Dit verhaal is vooral om mijn frustraties en onmacht van me af te schrijven)

Mag hoor. Ook daar is het forum voor. Ook dit zijn klantervaringen helaas.


Voor randsteders is alles buitengebied maar ik woon in het hartje van een kleine provinciestad

en het telefoonnummer was van kpn netwerk:Ā Ā 0880 06 37 44

wel aardig dat je mijn naam noemt bedankt (!@##$$%^^&&*(()


wel aardig dat je mijn naam noemt bedankt (!@##$$%^^&&*(()

Sorry, maar wat bedoel je? Die noem ik helemaal niet. Het is op een forum niet de gewoonte om de naam of forumnaam van de topicstarter te vermelden in reacties. Aangezien dat degene is tot wie de reacties gericht zijn. Dus deze opmerking, met boze tekens, snap ik helemaal niet. En het zal toch je bedoeling zijn dat het wel gesnapt wordt?

wel aardig dat je mijn naam noemt bedankt (!@##$$%^^&&*(()

Euh, dito. šŸ˜