Skip to main content

Ik krijg ergens volgend jaar glasvezel in de straat, en dat wil ik dan waarschijnlijk bij jullie afnemen op basis van het antwoord op deze vraag.

Ik ben ontevreden bij me huidige provider die "vdsl” levert over de KPN lijn.

  • Is er een mogelijkheid om een abbonement te nemen bij jullie over de VDSL/ADSL lijn totdat ik glasvezel heb, en hoe kan ik dan “kosteloos” (dus WEL de verhoogde kosten voor glasvezel uiteraard) naar een glasvezel abbonement overstappen.
  • Een maand tot maand abbonement is duurder, dus dan is blijven tot die tijd bij me huidige provider goedkoper, maar wellicht is er voor jullie een interesannte deal te maken met mij (1 jaar abbo)
  • Als ik overstap voor me glasvezel, will ik wellicht ook met telefoon provider overstappen (mijn partner zit al bij jullie). Is hier nog een combi deal beschikbaar? glasvezel + mobiel

    Ik weet dat ik een “frankenstein” oplossing zoek, maar wellicht is er iets te vinden. Een uiteindelijk plaatje zou zijn:
  • 1 jaar abbonement vdsl → glasvezel
  • 1+ jaar mobiel abbonement

Hallo @liquidrinu , leuk dat je aan KPN denkt als provider.

Als je nu overstapt naar KPN en de glasvezel is nog niet actief, wordt je op een xDSL-lijn (koper) aangesloten en als t.z.t. de glasvezel in jouw huis is aangelegd wordt je zonder meerprijs omgezet van koper naar glas.

Als nieuwe klant van KPN kun je gebruik maken van de huidige aanbiedingen via www.kpn.com, dat houdt in een paar maanden korting Ăłf een cadeau naar keuze.

Als je daarbij ook mobiel bij KPN af gaat nemen kom je in aanmerking voor combinatiekorting(en).

E.e.a. kun je zelf al een beetje uitpluizen via www.kpn.com en daar proefberekeningen maken.

Succes.

 


Weet je zeker dat kpnnetwerk.nl glasvezel aan gaat liggen en geen ander bedrijf?


Hoi @liquidrinu. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je deze vragen hier stelt. Ik zie dat er al een antwoord is gegeven, ben je hiermee geholpen? Als je toch nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!:slight_smile: