Skip to main content

Al velen jaren bij kpn, Waar ik mij aan erger is dat kpn om de zoveel maanden het steeds 2 euro duurder maakt, laatste keer ongeveer twee jaren geleden gebeld voor aanpassing, dus verlaagde prijs gekregen dan zou je denken dit blijft zo rest van een heel jaar. Helaas twee mnd later al weer verhoging. ben echt zwaar aan het overwegen om kpn te verlaten. ook hebben ze zender aanbod veranderd ( minder ) echter geen verlaging, maar steeds meer betalen. En zeg nou eens eerlijk 65 euro ( 143 gulden ) voor tv en minimale internet 35 bpm. ben er eigenlijk wel klaar mee.

Hallo @Theo59 , als ik voor het simpelste pakket bij KPN kies kom ik uit op €54,50 per maand en niet op €65 per maand, internet, bellen en tv. Of gebruik jij soms extra opties dat je aan die €65 per maand komt?

Inflatiecorrectie komt 1x per jaar, dat zou je bekend moeten zijn, dat staat in de overeenkomst en de voorwaarden, incidenteel worden ook de abo-prijzen aangepast en dan mag je, zelfs binnen contract, opzeggen.

 


dit bedrag is inclusief btw, dus abbo is 54,53, dit is dan internet en tv. dus geen bellen.

Waar het mij om gaat dat je elke keer dan zo gezegde inflatie correctie moet betalen.


dit bedrag is inclusief btw, dus abbo is 54,53, dit is dan internet en tv. dus geen bellen.

Waar het mij om gaat dat je elke keer dan zo gezegde inflatie correctie moet betalen.

Hallo @Theo59 , overal wordt de inflatiecorrectie linksom of rechtsom doorberekend, zowel aan de uitgavenkant als aan de inkomstenkant, jouw salaris of uitkering wordt ook jaarlijks bijgesteld met minimaal de inflatiecorrectie, dus het is echt niet alléén KPN.

 


Hallo @Theo59, we zouden het natuurlijk ontzettend jammer vinden als je besluit jouw abonnement bij KPN te beëindigen! We kunnen natuurlijk altijd samen kijken of jouw abonnement goedkoper kan. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact met ons opnemen via het gratis telefoonnummer 0800 0402. We kunnen dan jouw abonnement onder de loep nemen en kijken waarop er bespaard kan worden.

Dat neemt alleen niet weg dat er alsnog een inflatiecorrectie kan plaats vinden. KPN past jaarlijks inflatiecorrectie toe naar aanleiding van de cijfers van het CBS. Dit is ook opgenomen in de voorwaarden van jouw contract, zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Naast de inflatiecorrectie, wijzigen wij soms ook de prijzen van onze abonnementen. Dit gaat buiten de voorwaarden om. Om die reden ben je dan ook contractvrij op het moment dat wij een dergelijke prijswijziging doorvoeren. Uiteraard informeren we je altijd van tevoren over wijzigingen, zo ook de prijswijziging van 2021:

Als laatste wijzigt het zenderpakket soms. Ieder jaar kijken wij naar ons aanbod, om deze nog beter aan te laten sluiten op de wensen van onze klanten. Dat heeft dit jaar ook weer geleid tot een aantal zenderwijzigingen:

Â