Skip to main content

Ik heb de nieuwe wifimanager aan het werk gezet. Mijn tweede super wifi punt gaf wisselend groen, maar meestal oranje aan.  De wifimanager vond beide wifi punten en heeft ze geüpdatet . Sindsdien brandt het paarse lampje op mijn tweede wifipunt (die het verst van demijn experia box v9 zit.)

Ik heb van alles geprobeerd om hem te resetten, opnieuw te installeren met en zonder kabel.

Bij het restten begint de superwifi eerst groen te knipperen, maar na een minuut springt hij weer op paars en dat blijft zo. Ik vind het vreemd dat het gebeurt is na het inschakelen van de wifimanager. Ik heb beide superwifi's ongeveer 8 maanden. Wat moet ik doen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @ERTE . Welkom op het forum.
Als die ene Superwifi een paars lampje blijft houden betekent dat dat íe geen software binnenhaalt. 

Wat gebeurt er als je de superwifi's omwisselt en opnieuw de installatie doorloopt?

 


Ik heb alles geprobeerd, opnieuw alles installeren SW’s gewisseld, gereset niets hielp.. Ten einde  raad de helpdesk van KPN gebeld. Daar heel vakkundig en professioneel geholpen. Uiteindelijk hebben ze daar op afstand dus , de hele zaak op nieuw opgebouwd tot alles weer groen was. Mijn probleem openbaarde zich nadat ik de nieuwe WiFi manager van KPN aan het wer had gezet. Nadien was het mis. Wellicht  beter om hem niet te gebruiken. ( volgens de medewerker van KPN.,)

 

 


Fijn  dat ze het telefonisch met jou hebben opgelost. Wat er nu precies misging met de wifi manager is mij een raadsel. We raadden dit dagelijks duizenden keren aan, aan onze klanten en in de meeste gevallen zorgt het voor een verbetering.  Ik ben in ieder geval blij dat het ding niet kapot is. Dat scheelt je weer een trip naar de winkel voor omruil.

 


Probleem helemaal opgelost.