Skip to main content

Enig idee wat de monteur heeft gedaan om dit te verhelpen? Ik zit nl. met hetzelfde probleem. Ik heb 2 bestaande superwifi 

punten die het goed doen. Heb daar een derde bij gekocht maar krijg die niet gekoppeld. Ook paars lampje. Resetten levert 3 x rood knipperend lampje op. Als ik de nieuwe alleen aansluit op het modem dan werkt die wel maar de 2 andere niet meer.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ha @rvorst, welkom! Volgens mijn gegevens heeft de superwifi dan nog geen configuratie. Kan je de ‘master’, dus het hoofd punt, eens resetten en dan nog eens proberen of je ze kunt koppelen? Je kunt dit evt. doen met behulp van de KPN Thuis app.


Inmiddels werkt het. Ik kan de KPN Thuis app niet gebruiken omdat het wachtwoord onjuist is. Iets waar ik ook last van heb met mijn modem.


Top!

 

Welke wachtwoorden gebruik je dan? Voor de Thuis app kan je een beheerderswachtwoord instellen. Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het “admin password” achter op de SuperWifi. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app. Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zul je de (master) SuperWifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi staat.

Op de Experia Box kan je inloggen met het wachtwoord wat op de achterkant van het modem staat. Tenzij je zelf iets anders ingesteld hebt 😉.