Skip to main content

Beide Super WiFi punten branden paars. Allebei bekabeld aangesloten en alle stappen doorlopen. Zowel via de app als via de handleiding. Reset modem en WiFi punten helpt ook niet. Ik word hier moedeloos van.

Hoi @Simone1977 

Even @Niek83  roepen, die heeft er echt verstand van.
Dacht ik.


Eerst de 1 bekabeld aansluiten. Word deze niet groen? Dan resetten met paperclip, waarbij je hem zowat wel 15 seconden vast houd totdat de lamp 3 x langzaam knippert. Dan weer geduld hebben. Blijft die nu wel groen na ongeveer een kwartiertje?


Ik heb er nu 1 losgekoppeld. Diegene die nog bekabeld is heb ik met een paperclip ingedrukt totdat hij 3x rood knippert. Daarna wordt hij gelijk paars.


Bekabeld met de meegeleverde platte kabel? Rechtstreeks op de Experiabox?

Hij moet eigenlijk 3x groen knipperen dacht ik :thinking:


Ja met de platte kabel rechtstreeks in de Experia box. Nogmaals de teddy knop ingedrukt en het zijn echt 3 rode lampjes...


Hallo @Simone1977, welkom op ons forum!

Paarse lampjes op de SuperWifi betekent dat dat de SuperWifi herstart en daarna opnieuw geïnstalleerd moet worden. Ik wil je daarom aanraden om beide SuperWifi punten te ontkoppelen van het modem. Doorloop daarna het aansluitproces van de SuperWifi opnieuw.


Er is ondertussen een monteur bij geweest en het bleek dat er nog steeds een koppeling te zitten in het systeem naar een oude vorige modem. Alles is nu opgelost. 
 


Fijn om te lezen dat een monteur het probleem heeft kunnen verhelpen! :blush: