Skip to main content

Hallo allemaal

 

Na heel wat afgezocht te hebben op dit forum, heb ik inmiddels de instellingen in de modem veranderd naar wifi 5, maar nog steeds vind de laptop mijn kpn modem niet.

dit is gebeurt na de geweldige update van windows 10.

mijn laptop is te oud voor windwos 11, dus moet het wel met deze doen.

k heb echt van alles geprobeerd, netwerkadapter verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, stuurprogramma bijgewerkt, windows update gedaan….niks helpt.

Héél even zag ik de modem staan toen ik bij eigenschappen netwerkadapter verbinding wou maken, en opeens floep… weg was ie weer...voordat ik er op kon klikken…

Dus please help!!!!!!!

Hallo @diaantje74 als je r.o. in de taakbalk op het netwerkicoontje klikt en dan op wifi behoor je een lijst met wifinamen te zien en daar staat jouw wifinaam niet tussen of staat er wel tussen maar kan er geen verbinding mee maken?

Indien het laatste, wat voor (fout)melding zie je dan?

 


Hallo

 

Mijn Wi-Fi naam staat er niet tussen.

Vanmiddag anderhalf uur gestoeid samen met  een medewerker van KPN,  maar we komen er niet uit.


@diaantje74  Je schrijft dat je de wifi hebt aangepast in het modem zelf.  Misschien ‘snapt' jouw laptop wifi5 helemaal niet. Heb je ook de andere encrypties geprobeerd? 


Ja, we hebben van alles geprobeerd, ook extra Wi-Fi netwerk, guest netwerk...die vind ie wel maar kan er ook niet mee verbinden.


ik dacht dat de  meeste routers back compatibale zijn met wifi 4, 5 en 6? ik heb zelf een oude laptop die prima werkt via wifi op  de box 12 mijn oude laptop is geloof ik zelfs wifi 4


Hij deed het eerst ook gewoon hoor met deze KPN box 12…

Misschien een vage update geweest van Windows 10?

Ik weet het ook niet meer...