Skip to main content
Beantwoord

Packard Bell laptop ziet KPN wifi niet meer

• April 18, 2023
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Hallo allemaal

Na heel wat afgezocht te hebben op dit forum, heb ik inmiddels de instellingen in de modem veranderd naar wifi 5, maar nog steeds vind de laptop mijn kpn modem niet.

dit is gebeurt na de geweldige update van windows 10.

mijn laptop is te oud voor windwos 11, dus moet het wel met deze doen.

k heb echt van alles geprobeerd, netwerkadapter verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, stuurprogramma bijgewerkt, windows update gedaan….niks helpt.

Héél even zag ik de modem staan toen ik bij eigenschappen netwerkadapter verbinding wou maken, en opeens floep… weg was ie weer...voordat ik er op kon klikken…

Dus please help!!!!!!!

Beste antwoord door Cappuccino2

ik dacht dat de  meeste routers back compatibale zijn met wifi 4, 5 en 6? ik heb zelf een oude laptop die prima werkt via wifi op  de box 12 mijn oude laptop is geloof ik zelfs wifi 4

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• April 18, 2023

Hallo @diaantje74 als je r.o. in de taakbalk op het netwerkicoontje klikt en dan op wifi behoor je een lijst met wifinamen te zien en daar staat jouw wifinaam niet tussen of staat er wel tussen maar kan er geen verbinding mee maken?

Indien het laatste, wat voor (fout)melding zie je dan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 18, 2023

Hallo

Mijn Wi-Fi naam staat er niet tussen.

Vanmiddag anderhalf uur gestoeid samen met  een medewerker van KPN,  maar we komen er niet uit.

Erwin van KPN
Moderator

@diaantje74  Je schrijft dat je de wifi hebt aangepast in het modem zelf.  Misschien ‘snapt' jouw laptop wifi5 helemaal niet. Heb je ook de andere encrypties geprobeerd? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2023

Ja, we hebben van alles geprobeerd, ook extra Wi-Fi netwerk, guest netwerk...die vind ie wel maar kan er ook niet mee verbinden.

Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • Antwoord
  • April 22, 2023

ik dacht dat de  meeste routers back compatibale zijn met wifi 4, 5 en 6? ik heb zelf een oude laptop die prima werkt via wifi op  de box 12 mijn oude laptop is geloof ik zelfs wifi 4

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2023

Hij deed het eerst ook gewoon hoor met deze KPN box 12…

Misschien een vage update geweest van Windows 10?

Ik weet het ook niet meer...