Skip to main content

Sinds gisteren heb ik opeens tussen de 5 en 15% packet loss in bijna all mijn games. Ik heb al een voledige reset op mijn pc gedaan maar alles bleef hetzelfde. Het platform dat ik gebruik is pc en ik gebruik een kabel. Heb deze vraag op reddit ook gesteld waar meerdere mensen met kpn ook zeiden dat ze hier sinds vandaag of gister last van hadden. (ik speel trouwens fortnite)

 

Hallo @jualbtw,
We zijn bekend met de problemen van Fornite in combinatie met KPN. Het lijkt erop dat het probleem zit in bepaalde servers en er wordt nu gekeken hoe dat kan worden geoptimaliseerd om ervoor te zorgen dat zaken zoals hoge ping en packet loss niet meer voorkomen. Er wordt aan gewerkt!


Hallo @jualbtw,
We zijn bekend met de problemen van Fornite in combinatie met KPN. Het lijkt erop dat het probleem zit in bepaalde servers en er wordt nu gekeken hoe dat kan worden geoptimaliseerd om ervoor te zorgen dat zaken zoals hoge ping en packet loss niet meer voorkomen. Er wordt aan gewerkt!

Top dankjewel!


Hoi @jualbtw, we zouden graag wat meer info van je willen om hier beter naar te kunnen kijken. Wil je doorgeven met welke Fortnite server je verbinding maakt. En een trace doen naar die server met WinMTR en het resultaat daarvan hier plaatsen. Dit supportartikel van Epic Games geeft de serveradressen per regio die je daarvoor kunt gebruiken.


Hallo @jualbtw,
We zijn bekend met de problemen van Fornite in combinatie met KPN. Het lijkt erop dat het probleem zit in bepaalde servers en er wordt nu gekeken hoe dat kan worden geoptimaliseerd om ervoor te zorgen dat zaken zoals hoge ping en packet loss niet meer voorkomen. Er wordt aan gewerkt!

het is bij mij nog steeds niet weg……. wordt er aan gewerkt?

 


Hoi @jualbtw, we zouden graag wat meer info van je willen om hier beter naar te kunnen kijken. Wil je doorgeven met welke Fortnite server je verbinding maakt. En een trace doen naar die server met WinMTR en het resultaat daarvan hier plaatsen. Dit supportartikel van Epic Games geeft de serveradressen per regio die je daarvoor kunt gebruiken.

ik zal het nu proberen, sorry voor de late reactie, ik had uw bericht niet gezien

 


Hoi @jualbtw, we zouden graag wat meer info van je willen om hier beter naar te kunnen kijken. Wil je doorgeven met welke Fortnite server je verbinding maakt. En een trace doen naar die server met WinMTR en het resultaat daarvan hier plaatsen. Dit supportartikel van Epic Games geeft de serveradressen per regio die je daarvoor kunt gebruiken.

er staat als ik de trace route van epic probeer, The system cannot find the path specified.

 


Hoi @jualbtw, we zouden graag wat meer info van je willen om hier beter naar te kunnen kijken. Wil je doorgeven met welke Fortnite server je verbinding maakt. En een trace doen naar die server met WinMTR en het resultaat daarvan hier plaatsen. Dit supportartikel van Epic Games geeft de serveradressen per regio die je daarvoor kunt gebruiken.

ik maak trouwens verebinding met eu servers

 

 


Goedemorgen, het probleem ligt bij Amazon. Wij zijn in gesprek met Amazon om te helpen waar we kunnen, maar Amazon moet dit oplossen. Wat jij nog kunt doen is bij Fortnite/Epic Games melding maken van de problemen. Daardoor kan Epic Games bij Amazon aankaarten dat "onze verbinding met KPN die via jullie loopt is niet optimaal, fix dat". 


Graag een updat van jullie gesprekken met amazoneÂ