Skip to main content

Packetloss en high latency

• January 16, 2026
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Heb zelfde probleem heb je dit nog kunnen oplossen 

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

8 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Zoha, dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik denk graag even met je mee. Zou je verder een aantal zaken kunnen toelichten. Hoe ziet jouw thuisnetwerk eruit? Maak je gebruik van Wifi of betreft dit een bekabelde verbinding? Zijn er zaken als repeaters of switches in het spel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2026

4 wifi en 1 pc bekabeld

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

En je ervaart de packetloss op de PC die rechtstreeks bekabeld is aangesloten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2026

Heb zelfde problee met v12b internet valt steeds weg 

Admin: bericht onder bestaand topic geplaatst

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 24, 2026

En je ervaart de packetloss op de PC die rechtstreeks bekabeld is aangesloten?

Ja inderdaad ook op telefoon en ander apparaten valt internet dan weg op die moment. Dus ik vraag me of het and router ligt. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Zoha But Ik zie dat je ook reageert in Bekabeld internet valt steeds weg sinds aansluiten nieuwe stroomadapter Box 12 | KPN Community.
Houd het bij één topic, dat voorkomt dubbel werk. Je krijg in dit topic vanzelf weer reactie!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

@Zoha But Ik zie dat je ook reageert in Bekabeld internet valt steeds weg sinds aansluiten nieuwe stroomadapter Box 12 | KPN Community.
Houd het bij één topic, dat voorkomt dubbel werk. Je krijg in dit topic vanzelf weer reactie!

Ja ik wauw wat vragen 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 26, 2026

Ja ik wauw wat vragen 

Deactiveer Wifi in modem, valt bekabeld internet nog uit? Als bekabeld internet stabiel is, ligt het aan de oplader, de kan niet genoeg stroom leveren.