Skip to main content

T-Mobile is hier in Oegstgeest glasvezel aan het aanleggen, maar er gaan nu geruchten dat KPN ook plannen heeft en de postcodecheck bevestigt dat, zonder verdere details te geven.

Zoals voorgesteld wil ik graag op de hoogte gehouden worden via de Glasvezelwekker. Maar die geeft al dagen ‘Oeps, er ging iets mis...’ zonder verdere details. Meerdere browsers geprobeerd.

N.B.: ondanks dat ik in de cookie pop-up op ‘Nee, liever niet’ heb geklikt wordt ik bestookt met trackers van Adobe, Google en Facebook. Hier op het forum is het nog erger. U overtreedt de wet, KPN!

Maar ook als ik (in een sandbox) alles toelaat werkt die glasvezelwekker niet.

Moet ik dan toch maar T-Mobile nemen?

Hallo @Trespassers W via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van jpuw aansluiting controleren en je tevens aanmelden voor een gratis nieuwsbrief, zodat je als eerste op de hoogte wordt gesteld bij veranderingen in jouw regio/wijk/straat.

 


Dank @JanD , die had ik ook net via een extern forum gevonden en heb ik zojuist ingevuld. Dus mijn probleem is opgelost. Maar het lijkt me in het belang van KPN om even naar die ‘Glasvezelwekker’ te kijken, want daar stuurt de postcodecheck op de homepage je naar toe.

Vreemd, ik had toch echt als onderwerp van dit topic ingevuld ‘Glasvezelwekker werkt niet’. Iets of iemand heeft dat gewijzigd in de vage volzin die er nu staat. Zonder mij een notificatie te sturen.


Hoi @Trespassers W, via de pagina die Jan al noemt kan je de status ook volgen inderdaad. Maar de pagina op onze site hoort het natuurlijk ook te doen, wat werkt daar precies niet? Als ik de pagina open en mijn eigen gegevens invul krijg ik de melding dat het gelukt is:

Gelukt!

Je ontvangt een seintje zodra glasvezel gepland wordt op jouw adres. Tot die tijd ontvang je enkele e-mails met nieuws over glasvezel.

Werkt die pagina inmiddels wel weer voor jou, of nog niet?

Het kan inderdaad zijn dat je titel als aangepast, als het te kort is of de lading niet volledig dekt kunnen we dat aangepast hebben.


Ja, het werkt hier ook weer. Wel nog steeds een lawine tracking cookies van facebook.net, demdex.net, doubleclick.net en adobedtm.com. Ondanks dat ik ‘Liever niet’ aanklik in de cookie pop-up. Zelfs aan mensen die alleen maar overwegen klant te worden probeert u een centje bij te verdienen via ongure Amerikaanse reclamebedrijven en datahandelaren.

En dan dat ongevraagd tutoyeren van de klant. Ik weet, het is de mode en er zijn zelfs banken die het doen. Maar op mij maakt het een zeer onprofessionele indruk.


Goed om te lezen dat het ook bij jou weer werkt. Ik heb geen idee waardoor het toen even niet gewerkt heeft, mogelijk is er net onderhoud geweest aan de site op dat moment.

Tutoyeren is (zeker online) meer de standaard inderdaad. In een gesprek kan je, als je dat wilt, aangeven dat je dat liever niet hebt en dan kan daar rekening mee gehouden worden.