Skip to main content

Op 29-8 heb ik Sneller Internet tot 100/10 besteld. In de email die ik daarop ontving stond: “Onze monteur moet het aansluitpunt op uw adres aanpassen. Deze aanpassing is gratis, omdat u dat niet zelf kunt doen.” Op 5-9 tussen 10 en 12 zou de aanpassing plaatsvinden.  Op 1-9 heb ik de Experiabox v8 een harde reset gegeven en kreeg vlak daarna een email: We zien dat u uw modem hebt aangesloten. U kunt nu dus internetten r ….. ]. Daarom annuleren we uw monteursafspraak. Gratis een nieuwe afspraak maken lukte niet, er was alleen een 75 euro optie te vinden. Ik ging er vanuit dat KPN de fout wel zou ontdekken en wachtte 5-9 af. Geen monteur gezien maar rond 12 uur wel de verbinding 30 minuten weg. Daarna was de snelheid op de experia v8 weer goed ( waar hij al een tijdje 32 ipv 44mb was). Toen zelf de (wel  ontvangen)  experiabox v10 aangesloten maar wat ik ook probeer, het tweede aderpaar werkt niet. Tja, waarschijnlijk omdat ik wel 2 aderparen heb maar een lasdop Isra-punt (en een benodigde monteur die door KPN geannuleerd is …) Kan iemand mij helpen? 

Hi @Snelstarter, welkom hier. 

Ik kijk graag met je mee. Heb je op dit moment wel werkend internet op je eerste aderpaar? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


M'n KPN profiel is ingevuld als het goed is. En ik heb inderdaad internet op het eerste aderpaar.


Top, ik heb een monteur voor je besteld. Binnen 2 uur krijg je een sms en e-mail met instructies over het inplannen. 


Dat is mooi om te horen, bedankt! Een e-mail is voldoende daar ik momenteel niet bij m'n mobieltje kan..
Nogmaals bedankt, ik wacht af!


De monteur is geweest en heeft de lasdop vervangen door een ISRA type 2. Het tweede aderpaar bleek niet aangesloten in de lasdop dus dat werkte uiteraard niet. Hij heeft alles opnieuw aangesloten en de pairbonding werkt nu! Bedankt voor de hulp Alex_P !


Top, erg fijn om te horen en uiteraard graag gedaan.