Skip to main content

Hallo!

Door de corona crisis is het aanvragen van Pair bonding niet mogelijk. Ik probeer sinds Juni het al aan te vragen, maar weinig KPN medewerkers lijken te weten wanneer het weer mogelijk is.

Halverwege Juli kreeg ik het bericht dat het na 1 Augustus wel mogelijk is om het aan te vragen via de website, maar tot op heden kan het nog steeds niet.

Is er inmiddels bekend wanneer dit wel kan?

 

 

Kleine opmerking trouwens; Het valt me op dat heel veel klantenservice mederwerkers niet weten wat Pair bonding is/betekend…...

Hoi @michelsoetens . Gelukkig weet ik wel wat het betekent. ;-)

Als de interne berichten kloppen kan ik het weer aanvragen. Ik wil graag een poging doen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Hoi @michelsoetens . Gelukkig weet ik wel wat het betekent. ;-)

Als de interne berichten kloppen kan ik het weer aanvragen. Ik wil graag een poging doen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Sorry dat ik vergeten was te reageren. Het is inderdaad weer mogelijk en inmiddels staat er een monteur in de planning om het te realiseren.

 

Dank voor je reactie!


Super. Dat gaat vast goedkomen.


Ik heb 13 september via de 0402 service een afspraak gemaakt voor een monteur voor 1 Oktober tussen 10-12uur, ik zou nog later op de dag een bevestiging krijgen, die heb ik niet gehad.

Gisteren de 15e kreeg ik een herinnering mail om afspraak te maken online voor een monteur.

nu mijn vraag staat 1 Oktober nog in de planning voor mij of moet ik een nieuwe afspraak maken?


@Johan55 : Zo te zien staat de monteur er voor 1 oktober netjes in: 

01-10-2020 10:00 - 12:00

Deze zal het dus netjes voor jou gaan omzetten.


@Johan55 : Zo te zien staat de monteur er voor 1 oktober netjes in: 

01-10-2020 10:00 - 12:00

Deze zal het dus netjes voor jou gaan omzetten.

Top bedankt, dan zal ik de herinnering mail verwijderen 👍