Eerst een jaar of 8 klant geweest en de laatste 6 jaar op het huidige adres.
De laatste 2-3 jaar gebruik gemaakt van pairbonding, op zich wel prettig aangezien de aansluiting langzaam van 30 naar 20 mbit is gegaan vanwege meer aansluitingen in de wijk. Na pairbonding had ik een wopping 40mbit.
Toen een uitstapje gemaakt naar de kabelaar en 150mbit genoten maar nu toch weer teruggegaan naar KPN. Aangegeven dat pairbonding al aanwezig was en dat was geen issue, zou goedkomen.
Oplevering 2-7….v12 modem gehad...en helaas ik red maar 20-25mbit. Zoeken, zoeken en zoeken. Eerste issue...V12 ondersteund geen pairbonding. Tweede issue...pairbonding was vanaf 1-7 puur voor nieuwe klanten, niet voor bestaande...maar dat ben ik in principe ook weer.
Nu krijg ik te horen dat men per 1-8 het weer zou uitrollen, en nu dat dat wéér is uitgesteld naar 1-10 vanwege monteurs die niet thuiskomen.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer. De infrastructuur is compleet passend, ik heb geen monteur nodig (de bonding lijn zit al in de modem en ligt er nog van de vorige keer), puur iemand die de switch omzet bij jullie intern. Waarom is dit zo lastig?
Dat er een V10 moet komen dat regel ik wel maar ook dat snap ik niet helemaal waarom men mij de V12 heeft geleverd.