Skip to main content

Op 4 maart jl. Is pair bonding effectief  geworden.

Nu, twee monteurs en 4 telf. Gesprekken verder heb ik 22Mbps Down en 26 Mbps Up.

Op 15 maart as. komt monteur nr. 3

Einddatum staat op 9 augustus, moet zijn 9 september 2022.

Heel vervelend, veel tijd en moeite.

Beste @Janszn, welkom! Wat jammer om te lezen dat je internet zo traag is! Je geeft aan dat er twee monteurs geweest zijn: wat hebben zij gedaan? En was het ook opgelost toen zij weggingen? Er komt dinsdag weer een monteur geef je aan: ik ga er eigenlijk vanuit dat deze het oplost voor je. Mocht dat niet zo zijn: wil je het hier dan laten weten? De community denkt graag met je mee!


De eerste monteur heeft de pairbonding verricht, is twee uur bezig geweest zonder resultaat. Heel vervelend voor deze monteur. Een tweede monteur kwam twee dagen later om het af te maken. Enkele uren voor hij zou arriveren kreeg ik een idee. Ik heb ook twee experia WiFi kastjes. Deze heb ik gereset en toen had ik ca 140 Mbs, hetgeen heel redelijk is. Monteur 2 wilde toch komen enconstateerde: het is goed.

De vreugde duurde vier dagen, toen was alles weer ingezakt. KPN heeft mij via de telefoon heel goed geholpen, maar het resultaat was toch dat dinsdag as. weer een monteur verschijnt. Hopelijk  daarna opgelost.


Ah, ik begrijp het! Hopelijk wordt het nu dan voor eens en altijd opgelost!


Hoe staat het er nu voor, @Janszn?


Één van de kabels voor pairbonding was niet goed aangesloten.

Monteur heeft alles nagekeken en hersteld. Tevreden nu.

Down  115 Mbps

Up         50  Mbps

Alles opgelost.

Bedankt.


Super om te lezen!


Na vier dagen zakte de boel weer in elkaar: download 41 Mbps..

Alles weer een reset gegeven, niets hielp.

De Experia WiFi  toen maar gedraaid en gekanteld en kijk, de download is boven de 140.

Ik heb het kastje vastgeplakt met tape, zodat de stand niet verandert. Ook zonder expertise 

is veel op te lossen.


Ik vind 't leuk dat je de moeite neemt om deze tip te delen, wellicht help je er ook anderen mee @Janszn! En natuurlijk in de eerste plaats top dat het voor jou opgelost is nu.