Skip to main content

Hallo, 

Vorig jaar is eindelijk onze internet verbinding over gegaan op vdsl. Nu heb ik vorige week mijn oude abonnement veranderd in hussel 100mb met interactieve tv, wat mij goed bevalt.

Echter als ik nu mijn download snelheid bekijk dan kom ik niet hoger als 50mb/s, dus maar de helft van mijn snelheid... ik heb op dit forum even rond gekeken en ik denk dat bij mij pair bonding mogelijk is. Hoe vraag ik dit aan? 

Hieronder is de uitslag van de site fourstack als ik mijn adres bekijk

Mvg,

Anton

Hallo @Antons,

Je kan dit aanvragen in MijnKPN. Maar op dit moment worden deze upgrades niet uitgevoerd. Hiervoor moet een monteur langskomen om de aansluiting aan te passen en i.v.m. corona worden alleen monteurs gestuurd voor echt noodzakelijke dingen als helemaal geen internet of het plaatsen van glasvezel kastjes.  Je aanvraag komt wel door maar zal dus op een wachtlijst komen totdat er meer bekend is.


Oke, dat snap ik dat dit nu geen prioriteit heeft, maar waar precies kan ik dit vinden in Mijn KPN?


Hallo @Antons,

Als het goed is is bij jouw aanvraag automatisch een monteurs ticket aangemaakt. Zou je je forumprofiel in willen vullen met je gegevens, dan kan een kpn medewerker voor je kijken of dit op de wachtlijst staat.


Heb ik gedaan, ik wacht geduldig af.


Goedemorgen @Antons, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op jouw adres is inderdaad een lijnverhoging via pairbonding mogelijk. Zoals hierboven aangegeven wordt zijn dit niet de werkzaamheden die op dit moment tijdens corona worden uitgevoerd door onze monteurs. Echter vanaf volgende week worden de werkzaamheden weer langzaam opgepakt en uitgebreid, stapsgewijs. Er is wel een wachtrij want veel mensen hebben wijzigingen laten liggen vanwege de corona maatregelen. Zal ik volgende week (dinsdag werk ik weer) even kijken wat de eerstvolgende mogelijkheid is op jouw adres om het te laten wijzigen?


Oke duidelijk,

waar precies kan ik, als de maatregelen soepeler worden, het precies aan vragen? In mijn kpn kan ik het niet vinden.


@Antons je kan het even in dit topic melden of even bellen via 0800-0402!


Bij deze vraag ik het dan aan, heeft u al zicht op de eerstvolgende mogelijkheid om het aan te sluiten?


@Antons dat ga ik voor je uitzoeken :wink:  Ik kon hier zo snel mogelijk bij je op terug!


Hi @Antons, daar ben ik weer! Er is inmiddels meer bekend, of in ieder geval een algemene datum. Vanaf 1 augustus, zoals het nu lijkt, worden deze wijzigingen (pairbonding) weer uitgevoerd. Ik kan het nu nog niet voor je aanvragen helaas, maar wanneer augustus dichterbij komt kunnen we hier opnieuw even naar gaan kijken!


Bedankt voor het uitzoeken, ik wacht geduldig af tot augustus.


we zijn nu een aantal maanden verder, is het nu al weer mogelijk om pairbounding aan te vragen?

Ik betaal namelijk al een aantal maanden voor 100mb/s (wat makkelijk haalbaar is via 2 aders) en ontvang maar minder als de helft.

Ik hoor het graag!


Hoi @Antons, ik neem het even over van Susan.

Het is helaas nog niet mogelijk Pairbonding aan te vragen. Op dit moment is het helaas nog niet precies bekend wanneer het wel weer kan.

edit: ik dacht dat het al weer kon.


Hoi @Antons, ik neem het even over van Susan.

Het is helaas nog niet mogelijk Pairbonding aan te vragen. Op dit moment is het helaas nog niet precies bekend wanneer het wel weer kan.

edit: ik dacht dat het al weer kon.

Inmiddels alweer een maand verder :-)

Heb je een update voor ons?

Dank!


Ik ben ook wel benieuwd. Nieuwe klanten worden zonder probleem geholpen en aangesloten (waar het risico net zo groot is ivm corona) maar vaste klanten moeten het maar uitzoeken.


Hoi @Antons en @KPN127, het is inmiddels weer mogelijk! De makkelijkste manier om dit aan te vragen is telefonisch via 0800-0402