Skip to main content

Wie kan mij vertellen waar of bij wie ik moet zijn om te weten of pairbonding op mijn adres mogelijk is?

Ik heb op mijn adres een maximale internet snelheid van 52 Mbit/sec en bij de combinatie van streamen van 4K en thuiswerken begint dat toch wel te knijpen.

Alvast dank.

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/


Hallo @KeesYagi , bij mij werkt die link niet meer i.v.m. een verlopen SSL certificaat.

 


Dat zag ik na het posten ook ja.

Wie doet er wat aan ?


Hier niet verlopen hoor. Geldig tot 28 december. 

 


Helaas lijkt er toch iets mis te zijn met het certificaat. 

Ik heb de site via verschillende ip adressen benaderd.

Heeft er iemand nog een ander idee?


Doe deze maar https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8


Werkt dus ook niet, zelfde foutmelding.

 


Edit: na adres invullen ook problemen met link...


Hier doet de site het nog steeds prima…

Edit: ow aha, als je dan een adres invoert krijg je een foutmelding. Zeg dat dan meteen... 🙈


Hier doet de site het nog steeds prima...

Kun je jouw link plaatsen @Nick83 ?

 


Zie vorige reactie Jan...


 

Edit: ow aha, als je dan een adres invoert krijg je een foutmelding. Zeg dat dan meteen... 🙈

Hier ook dezelfde fout gemaakt 😄


Zie vorige reactie Jan...

Ik reageerde toen jij jouw edit nog niet geplaatst had. @Nick83 


@ChristianvanRiel is het gelukt toch het resultaat te krijgen met de tips in het topic? 


@Bram_ Nee helaas de linken werken niet, ik krijg in ieder geval een certificaat fout.

Is er een andere manier om erachter te komen wat er op mijn adres mogelijk is?


Die link werkt inderdaad niet meer. Je kan op de site van kpn net doen alsof je een bestelling plaatst.  Jevkrijgt dan de haalbare snelheid op jouw adres te zien.


Als u op de homepage van KPN even net doet alsof u een nieuw abonnement afsluit, dan ziet u net na het invullen van de postcode en huisnummer welke snelheid er op uw adres mogelijk is. Als pairbonding mogelijk is, dan zit dat daarbij inbegrepen. Wat staat er bij u dan?


In dat geval is het helaas niet meer dan 50 mbit/s.

Dat is helaas niet veel