Skip to main content

Hallo,

 

Voor mijn verhuizing wil ik graag mijn internet & tv bij KPN afsluiten. Het probleem hierbij is alleen dat het pakket word bezorgd op het nieuwe adres. Dit is een nieuwbouw appartement en hier is de postbus ook nog niet beschikbaar voor, voor eventueel een briefje die word achtergelaten(wat ik al in andere discussie voorbij zag komen).

Mijn vraag is dan: Is er een mogelijkheid om het pakket bij mijn oude adres te laten bezorgen? Of dat dit pakket later pas te verzenden is ivm de actie die nu in gang is.

 

Met vriendelijke groet.

Hoi @Coco v. G. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou proberen om het aflever/bezorgadres aan te passen. Wil je in een privebericht achterlaten wat het oude en nieuwe adres is? 


Je kan nadat je een abonnement hebt besteld het afleveradres laten aanpassen. Een bestelling plaatsen kan op onze website, in een KPN Winkel of via onze klantenservice. Na 48 uur is deze bestelling terug te vinden in onze systemen en kunnen we het bezorgadres aanpassen. Dit kan door met onze klantenservice te bellen(0800 04020).Het apparatuur wordt altijd een aantal dagen voor het aansluitdatum verstuurd. 


Hallo @Coco v. G , als je de PostNL-app gebruikt kun je de zending volgen en aangeven waar het pakket bezorgd moet worden, thuis of bij een postpakket-punt.

CC: @Vikash