Skip to main content

Bij PostNL Track&Trace staat bij de levering van pakket ‘Geweigerd bij bezorging’ ook niet afgeleverd bij de buren of op een afhaalpunt. Het lijkt alsof het pakket de afgelopen dagen overal en nergens heen en weer gaat. Nu staat er ook dat het een retourpakket betreft. Volgende week dinsdag komt de monteur langs op ons adres om modem te installeren. Maar dan moet het pakket natuurlijk wel eerst afgeleverd zijn. Ik heb er een hard hoofd in dat dat goed gaat komen. Wat kan ik doen, wat gaat er mis?

Hallo @appyhaan , even bellen met KPN, 0800 0402, gaat het snelst.

Succes.

 


Dank, had net het nummer gevonden.


Hi @appyhaan, ben je er uit gekomen met mijn telefonische collega's? :slight_smile:


Ja, dat denk ik wel. Maar ik zie geen verandering van de status van het pakket dat geleverd moet gaan worden en heb ook geen nieuwe track en trace gekregen. A.s. dinsdag komt de monteur, maar ik heb nog geen pakket ontvangen en ik weet niet of die morgen gaat komen. Ik bel morgenmiddag opnieuw als ik nog geen pakket heb ontvangen, dan moet denk ik de monteur worden geannuleerd/gewijzigd.


Hmm, het blijft een beetje spannend dus :grimacing:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Gegevens ingevuld!


Bedankt!

Ik zie dat onze logistieke afdeling aan is gestuurd, maar daar werken ze niet in het weekend dus de situatie zal op z'n vroegst vandaag op worden gepakt en het pakket zal dan op z'n vroegst morgen worden bezorgd en dan ongetwijfeld niét voor dat de monteur er is :slight_frown:

Lijkt me dus verstandig dat we deze afspraak gaan verzetten, een paar dagen in de toekomst. Wanneer zou dit je het best uitkomen?


Ja, verzetten lijkt mij dan ook een goed plan. Donderdag 4 februari (hele dag) of vrijdag 5 februari ('s middags) zou kunnen. Of is dat te vroeg?


Hmm, op die dagen heb ik geen monteurs meer beschikbaar, maandag de 8e is de eerst volgende mogelijkheid. Zou dat kunnen? Ik heb daar de volgende opties:

  • 08:00 - 10:00
  • 10:00 - 12:00
  • 13:00 - 15:00
  • 15:00 - 17:00

Maandag 8e van 15:00 - 17:00 uur lijkt mij prima! Bedankt!


Het had even iets meer voeten in de aarde dan ik van te voren had verwacht, uiteindelijk heb ik zojuist rechtstreeks contact gehad met de monteur die vanmorgen naar je toe zou en daarna met de plandesk en hebben we de afspraak weten te verzetten naar komende donderdag (toch wel :smiley: ) tussen 14:00 en 16:00. Je krijgt als het goed is een bevestiging waar 15:00 - 17:00 in staat, maar dat mag je negeren, de collega van de plandesk liep net als ik tegen een systeemfout aan en heeft hem buiten het reguliere proces om in moeten plannen.

Je installatiepakket wordt later vandaag bezorgd, laat je het even weten als je hem ontvangen hebt zodat ik er gerust op ben dat het goed gaat komen met de volgende monteursafspraak? :slight_smile:


Ja, donderdag gaat lukken. Pakket wordt afgeleverd bij een afhaalpunt (omdat ik niet thuis was), maar dat lijkt nu goed te gaan komen. Morgenmiddag haal ik het pakket zelf op en dan is het donderdag aanwezig.

Dank voor de ondersteuning.


Ah, heel fijn dat je hem morgen op kunt halen, mocht er nou toch om wat voor reden dan weer iets niet goed gaan, trek je hier dan weer aan de bel?


Ja, zal ik doen.


Is het allemaal goed gegaan nu @appyhaan? Hoor het graag! 


Ja, helemaal goed gegaan!


Top! Bedankt dat je het nog even laat weten, dan kan ik dit topic nu met een gerust hart sluiten :blush: