Skip to main content
Beantwoord

Pakket glasvezel retour gegaan?

• November 29, 2022
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Op 03-11 is er een poging gedaan om een pakket te bezorgen voor het overgaan naar glasvezel.

Voor werk zat ik een aantal weken in het buitenland, en kon het pakket niet in ontvangst nemen. Uiteindelijk is het pakket op 14-11 weer retour gegaan, en op 15-11 afgeleverd bij Ceva logistics in Den Haag.

KPN zegt nu niets te kunnen doen omdat het pakket als afgeleverd staat. Klantenservice zegt alleen een betaalde monteur te kunnen sturen om alsnog over te kunnen gaan naar glasvezel?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @Erik75! We hebben het heel erg druk, daarom kom ik nu pas aan jouw topic toe.

Dit klinkt mij wel vreemd in de oren… Het lijkt mij dat het pakket opnieuw verzonden kan worden of dat er (kosteloos) een installatiemonteur langs kan komen. Wat is nu de stand van zaken?

Mocht je nog hulp nodig hebben, dan zie ik graag jouw klantgegevens ingevuld in jouw forum profiel. Ik help je dan graag verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 5, 2022

Goedenavond @Erik75! We hebben het heel erg druk, daarom kom ik nu pas aan jouw topic toe.

Dit klinkt mij wel vreemd in de oren… Het lijkt mij dat het pakket opnieuw verzonden kan worden of dat er (kosteloos) een installatiemonteur langs kan komen. Wat is nu de stand van zaken?

Mocht je nog hulp nodig hebben, dan zie ik graag jouw klantgegevens ingevuld in jouw forum profiel. Ik help je dan graag verder!