Skip to main content

Het pakket zou 10-7 zijn bezorgd, maar wij waren niet thuis en we hebben ook niets ontvangen.  Ook geen bericht dat het ergens anders is geleverd. Vrijdag komt de monteur en ik wil de spullen wel graag op tijd ontvangen. 

Pakket zou zijn geleverd maar wij hebben niets ontvangen 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Nicoline Brouwer van 't Pad. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat er wordt aangegeven dat het pakketje al bezorgd is. Is het pakketje niet toevallig bij de buren afgeleverd? Als dit niet het geval is wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel een een berichtje in dit topic. Ik zal dan voor je uitzoeken hoe we alsnog een installatiepakket bij jou kunnen krijgen. Ik hoor graag van je!


Hoi @Nicoline Brouwer van 't Pad. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat er wordt aangegeven dat het pakketje al bezorgd is. Is het pakketje niet toevallig bij de buren afgeleverd? Als dit niet het geval is wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel een een berichtje in dit topic. Ik zal dan voor je uitzoeken hoe we alsnog een installatiepakket bij jou kunnen krijgen. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat e inmiddels al een installatiepakket in huis hebt, anders weet je mij te vinden of kan je hiervoor bellen met onze klantenservice (0800 0402).:relaxed:


:smiley: het is geregeld. Thx