Skip to main content

Hallo Forum,

Ik probeer nu al 2 weken mijn pakket te wijzigen naar hussel 200 met 4k tv, elke keer als ik inlog, alles aangevinkt wat ik wil en wil bevestigen krijg ik technischestoring probeer het later nog eens.

Toen bedacht ik, nou, dan maar via de chat (dacht gaat net zo snel). Ik heb mijn verhaal getypt en de medewerker komt op een veel hoger bedrag uit. Ik zeg heb je dat wel goed? Zij: Ja. Begon ze ook klantonvriendelijk te worden en hierop heb ik de chat beeindigd.

Het gaat maar om 5eu/maand, maar gaat mij hier om het principe, ben iets van 5+ jaar klant nooit geklaagd, altijd goed geholpen (in de winkels).

Kan ik de hele zwik ergens heen mailen en dat ze dat toch voor elkaar maken voor die desbetreffende prijs?

Of is er een alternatief?

 

mvg.

Hallo @JanRum ,

Je kunt het ook gewoon telefonisch regelen via 0800-0402
 

Wat jij wilt met Hussel 200 en 4K kost minimaal 62,50: 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


Bij het verlengen/omschakelen naar hussel was dat voor mij 55eu, in mijn kpn omgeving dit wil ik graag en niet 61,99eu of iets anders wat ze mij aanboden.

anders moeten ze de technischestoring maar snel oplossen, regel ik het zelf wel.


Heb het zojuist weer geprobeerd, nu kom ik wel in mijnKPN maar kan ik niets aanpassen, de kpnomgeving blijft wit/blank.

 

jammer dit, ga maar eens rondkijken….


Hi @JanRum, bedankt voor je bericht! Jammer dat het wijzigen van je abonnement via MijnKPN niet lukt. Gisteren hadden we een storing, deze is inmiddels opgelost. Lukt het wijzigen van het abonnement nu wel? Mocht je nog steeds een foutmelding krijgen, dan raad ik je aan om met ons te bellen en de wijziging telefonisch door te nemen met één van mijn collega's. Telefoonnummer heb je al doorgekregen van @Noordzee: we zijn elke dag te bereiken tussen 8 en 22 uur. We horen graag van je!


 

zie hierboven, niet gelukt.


Ik zie het, vreemd! Via een andere internetbrowser krijg je dezelfde foutmelding? Zo ja, wil jij je gegevens dan aanvullen in jouw profiel? Graag de volgende gegevens:

  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • Geboortedatum van de contract
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is
    Deze kan genoteerd worden in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”

Geef je hier een seintje als jij de gegevens aangevuld hebt? Ik kan dan navraag doen over deze foutmelding.


Ik heb al het gevraagde ingevuld.


Heel fijn, dank je wel. Ik heb navraag gedaan over de foutmelding: zodra ik een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik het je hier weten!


Het heeft even geduurd maar ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen:

Er werd een korting aangeboden die niet van toepassing is (het Pluspakket eerste 12 maanden gratis) en daardoor kreeg jij deze foutmelding te zien. Als het goed is, zie je nu geen foutmelding meer: wil je dit eens controleren?

@Noordzee stuurde al een mooi overzicht van Hussel Internet en de mogelijke opties: de prijzen zoals hierop vermeld staan, zijn ook voor jou van toepassing op het moment dat jij het abonnement gaat wijzigen.