Skip to main content

Ik wil overstappen naar hussel maar helaas loop ik tegen dit probleem aan.

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens. Hoe kan ik nu overstappen. Krijg dit al een paar dagen.

Groetjes Roger

Ā 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Hallo @Roger MarkusĀ , gewoon even bellen met 0800 0402.

Ā 


Weinig tijd om te bellen ā€¦Ā veel werk op de support afdeling waar ik zit dus had gehoopt dat het nog online kon maar ja dus niet. Kijk wel hoe ik dat dan oplos.


HiĀ @Roger Markus, welkom op ons forum!Ā 

Als je het zelf druk hebt met support verlenenĀ snap ik dat je zo'n wijziging liever even online doet. Fijn dat je je gegevens alĀ in je forumprofiel hebt gezet, daardoor heb ik al even voor je kunnen spieken. Ik zie dat je onlangs een wijziging in je huidige pakket hebt gedaan, het betrof onder andere snelheid en een zenderpakket. Het lijkt erop dat deze wijziging nog niet helemaal klaar was, toen jij jouw pakket hebt geprobeerd te wijzigen naar Hussel. Alles staat nu afgerond, dus ik raad je aan om in te loggen in MijnKPN en om een nieuwe poging te doen om je pakket aan te passen šŸ™‚ Het moet nu goed gaan!


Ook al gedaan maar krijg de melding nog steeds.


Ook al gedaan maar krijg de melding nog steeds.

Wat bedoel je precies? Heb je het na mijn bericht nog opnieuw geprobeerd door in te loggen in MijnKPNĀ en je pakket aan te passen?

Als je zelf support verleentĀ zal het je er zelf ook bekend mee zijn: hoe meer informatie je deelt, des te beter we je hier kunnen helpen. Als je precies vertelt hoe ver je komt en waar je vastloopt, voor de zekerheid de melding die je te zien krijgt, dan wordt het een stuk makkelijker voor anderen en voor mij om met je mee te denken.


Zoals je vroeg heb ik dat ook gedaan en krijg de melding nog steeds,

Net weer gedaan en krijg nog steeds dezelfde melding.

Fijn dat je mijn werk er ook bij haalt. Niet te vergelijken wat kpn doet en wat ik doe.Ā 

Dat zijn 2 verschillende werelden.
Maar goed ik ga wel verder kijken hoe en wat want kom zowel hier als via site niet verder.

Ā 


@Roger MarkusĀ Zo heb ik het niet bedoeld. Dank voor de extra info, dan is dat duidelijk. Jammer dat het nog niet gelukt is. Dan raad ik je toch aan om, wanneer dat je lukt, even te bellen of chatten met onze klantenservice. Mijn collega's daar kijken dan direct met je mee en kunnen je waar nodig meteen helpen met aanpassen. Je kunt ook de KPN winkel binnen lopen, mocht je op een vrije dag of in het weekend in de buurt zijn. Ik hoop dat dat lukt, en dat 't via die weg snel opgelost is.


Nogmaals geprobeerd en helaas weer niet.

Het heeft weinig zin, Als ik werk zijn jullie open en als ik vrij ben zijn jullie gesloten.
Ga geen vrij nemen voor iets simpels.Ā  Zie nu wel wat ik ga doen want kom nu geen steek verder. Baal hier ontzettend van.

Ā 


Nogmaals geprobeerd en helaas weer niet.

Het heeft weinig zin, Als ik werk zijn jullie open en als ik vrij ben zijn jullie gesloten.
Ga geen vrij nemen voor iets simpels.Ā  Zie nu wel wat ik ga doen want kom nu geen steek verder. Baal hier ontzettend van.

Ā 

Hallo @Roger MarkusĀ , de klantenservice is 6 dagen van de week open, je zult dan vast wel een gaatje kunnen vinden om even te bellen 0800 0402, toch?

Ā