Skip to main content

Graag ontvang ik mijn facturen in pdf Is dit mogelijk? En kan ik de facturen dan ook vanaf april nog in pdf ontvangen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @gerhagedoorn, welkom. 

KPN heeft de keuze gemaakt om de facturen niet meer per PDF per mail te verzenden. Je kan alle facturen nu vinden en downloaden via MijnKPN.


Ja maar voor mij administratie naar mijn boekhouder is het makkelijker in pff nu moet ik ze omzetten nmlk Ik denk dat dat wel meer mensen mee zitten.  Is er geen mogelijkheid dat het alsnog kan??

Mvg ger


@gerhagedoorn @Hanna_ Ik krijg nog steeds elke maand van KPN per e-mail een factuur in pdf-bestand toegestuurd.

Piet. 


@gerhagedoorn @Hanna_ Ik krijg nog steeds elke maand van KPN per e-mail een factuur in pdf-bestand toegestuurd.

Piet. 

Ik ook. Wat langer aandringen bij @Hanna_ , dan zet ze ergens een vinkje neer en krijg je ze weer per mail.

Ik heb het via Twitter geregeld. 


@gerhagedoorn @Hanna_ Ik krijg nog steeds elke maand van KPN per e-mail een factuur in pdf-bestand toegestuurd.

Piet. 

Ik ook. Wat langer aandringen bij @Hanna_ , dan zet ze ergens een vinkje neer en krijg je ze weer per mail.

Ik heb het via Twitter geregeld. 

Oké bedankt voor de tip Piet


Ho ho @Nick83, zo werkt het niet :wink:

We zetten de facturen nadrukkelijk niet via het forum weer terug. Het was mij wel ontgaan dat andere klant-ingangen dit wel kunnen, zoals bijvoorbeeld webcare en de telefonische klantenservice. Mocht je toch de PDF weer per mail willen ontvangen dan kan je terecht bij mijn collega's via 0800-0402.