Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een email gekregen van mijn bestelling bij KPN en daarbij zaten 3 emails. Waaronder mijn contract en de prijsoverzicht bestelling. Alle drie kan ik niet openen op mijn Mac via Adobe Reader of Preview app. Hoe kan ik die weer aanvragen bij KPN in een leesbaar formaat?

Dank!

~ Charlie

Heb je het ook geprobeerd via een andere Mac of PC en dan dezelfde e-mail bekijken?
Je zou ook eerst de PDF-bestanden kunnen downloaden en dan openen.
Daarmee wordt mogelijk een andere app gebruikt, dan de online versie van e-mail.


Hoi Babylonia, 

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb ze gedownload en dan pas geprobeerd te openen. Helaas heb ik geen andere computer voorhanden.

Helaas kan ik niet bellen of emailen en ik weet niet hoe ik een berichtje kan sturen naar KPN.

~ Charlie


En je smartphone / iPhone ?


Helaas… “This document is corrupted” :(


@Charli3 Hoi Charlie, welkom! Ik zie dat Babylonia al met je mee gedacht heeft, maar dat je jouw contract en bijbehorende documenten nog niet kan openen. Dat is niet handig natuurlijk. 

Kan je voor mij je gegevens invullen in je forumprofiel? Dan kijk ik of ik ze je opnieuw kan toesturen. Geef je me hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?


Hoi @Alexandra ,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb mijn profiel aangevuld. Heb je daar genoeg aan? 

Nogmaals dank!

Groet,

Charlie


En idd dank voor het meedenken @Babylonia !


@Charli3 Hi Charlie, helemaal goed, ik heb je de mails opnieuw toegestuurd 🙂 Ik hoop dat 't nu lukt om ze te openen, laat het maar weten.


Dag @Alexandra ,

Ik heb 3 emails gekregen. 1 ervan had 1 pdf, maar daar staat alleen maar in “Beste klant, uw iTV pincode is *****. Deze code hebt u nodig om uw tv-ontvanger(s) te installeren. Bewaar dit bericht daarom goed. Groet, KPN”

 

de andere twee emails hadden geen bijlage.

 

Met vriendelijke groet,
~ Charlie van de Kerkhof


@Charli3 Hoi Charlie, dat klopt inderdaad. De bevestiging van je bestelling, waar de startdatum en de prijs in staan, dat is de bevestiging van je bestelling en contract. Een andere bevestiging van het contract is er niet. En je kunt natuurlijk ook altijd jouw contract en abonnement bekijken door in te loggen op MijnKPN


Ok, Dan kijk ik in MijnKPN. Dank je wel @Alexandra