Skip to main content

hallo, 

ik heb per 12 april mijn abonnement opgezegd.

na een maand zou ik klaar zijn met het abonnement en zou het afgesloten zijn.
nu heb ik nog wel een nieuwe factuur ontvangen . deze is ook afgeschreven voor de maand mei.

ik zou een eind afrekening krijgen maar heb deze nog niet ontvangen.

kan iemand mij vertellen hoe lang zoiets kan duren?

 

 

Welkom op ons forum, @joris87! Goed dat je ons gevonden hebt. Je hebt jouw abonnement per 12 april opgezegd, of heb je de opzegging op 12 april doorgegeven? In het eerste geval zou je al wel een slotnota moeten hebben ontvangen. Het zou dan kunnen dat de opzegging niet goed is doorgekomen. Ik zou je dan willen aanraden om telefonisch contact met onze afdeling Save op te nemen. Dat kan via 0800 0402.

In dat tweede geval, moet je rekening houden met een opzegtermijn van een maand. Dat zou betekenen dat het abonnement per 12 mei ten einde komt. Waarschijnlijk heb je nog een abonnement waarbij de factuurperiode op de eerste van de maand start. Het kan daarbij zijn dat je dus nog een factuur voor de maand mei krijgt. Ons facturatiesysteem kijkt namelijk alleen naar de status van het abonnement op de eerste dag van de factuurperiode en houdt hierbij geen rekening met een toekomstige opzegging. Je zou de slotnota dan de volgende maand mogen verwachten.

Wil je graag zeker weten of de opzegging goed is doorgekomen, dan kan je altijd navraag doen bij onze afdeling Save. Mocht de opzegging dat onverhoopt niet goed in het systeem staan, dan kunnen mijn collega's dit alsnog voor je in orde maken. 


elke 15e van de maand word/werd er altijd afgeschreven.

ben benieuwd wat er deze maand te gebeuren staat.

12 april had op opgezegd,dus 12 mei zou het abonnement gestopt moeten zijn.

de rekening is nog wel afgeschreven van de maand mei. dit ga ik dus even controleren en zo nodig contacteren.