Skip to main content
Beantwoord

Per wanneer gaat mijn opzegging precies in?

• November 26, 2022
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb mijn contract opgezegd en lees:

"We beëindigen Hussel Internet 1 Gbit/s per 27 december 2022"

Weet iemand of dit tot en met de 27e is, of stopt de levering direct na 26 december?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @Hrlm en welkom op het forum! 

27 december om 00 uur.  

Dit klopt. 🙂 Je betaalt en hebt dus diensten tot en met de 26e, en de 27e is alles gestopt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• November 26, 2022

Misschien ben ik erg dom. 

Maar het lijkt mij onverbeterbaar helder in het Nederlands, 27 december om 00 uur.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2022

Maar het lijkt mij onverbeterbaar helder in het Nederlands, 27 december om 00 uur.  

Dat is lang niet bij alle organisaties zo. Recentelijk mijn parkeervergunning opgezegd "per 10 november" en die was tot en met 10 november geldig. Vandaar mijn vraag.

• November 26, 2022

Dat is lang niet bij alle organisaties zo. Recentelijk mijn parkeervergunning opgezegd "per 10 november" en die was tot en met 10 november geldig. Vandaar mijn vraag.

Klopt wij Nederlanders lijken moeite te hebben (ook degene die het schrijven) met de betekenis van het Engelse “until”, “tot en met” en het Nederlandse “tot”.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2022

Hi @Hrlm en welkom op het forum! 

27 december om 00 uur.  

Dit klopt. 🙂 Je betaalt en hebt dus diensten tot en met de 26e, en de 27e is alles gestopt.