Skip to main content

Ik krijg continue deze melding. Ik kan niets zien van wat ik besteld heb. Ik krijg ook steeds de melding dat er een fout is opgetreden.

Ik wil de monteur regelen, dat gaat fout en wil een datum aanpassen, ook dat zou dan kunnen. Wat nu??

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie

Hoi @Jolanda1001, welkom op ons forum!
Is het je in de tussentijd nog gelukt de afspraak in te plannen en datum aan te passen?

Soms gaat er even overheen voordat je de bestelling in kunt zien in de bestelstatuspagina.
Zolang hij daar nog niet in staat kunnen ook wij de monteur nog niet inplannen.
Bij het inplannen van de monteur wordt dat trouwens ook direct de leverdatum!


Ik heb geen idee hoe lang dat duurt.  Er staat soms bij dat het een uur duurt. Nu al bijna 2 weken.

Stuur dan geen mails denk ik dan. Ik zou toch graag de bestelling etc in willen zien. 

Vanaf mobiel kan ik er ook niet bij. Steeds fouten.

Ik check volgende week weer. Bedankt.. het is zo eind juli


Als je al het verzoek gehad hebt om een monteur in te plannen moet het al wél mogelijk zijn.

Ik kijk anders graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Wanneer zou je de monteur graag willen hebben?


Ik heb bij het forum mijn gegevens aangevuld. Ik heb wel een Kpn id, maar daar kan ik niets mee.

Meeste mobiele nrs gaan eind juli over, voor Ziggo is overgang verzet omdat ik niet wist wat het beste uit zou komen. Maar na overleg met iemand van KPN zou ik via monteur regelen de datum toch weer naar voren kunnen zetten. Dus als kan op 27 of 28 juli in de middag? Is dat mogelijk? Ipv september (had dus met 1 mobliel nr van doen, die krijgt nog een klein abonnementje bij Vodafone).

Ik hoor graag. Ben wel komende week weg, dus ik weet niet of ik kan reageren. Bedankt in ieder geval.

Mvr gr Jolanda Pelle


Hoi @Jolanda1001, bedankt voor je gegevens!
Ik kan de monteur op zijn vroegst inplannen op Vrijdag 2021-07-30. De eerstvolgende optie daarna is Maandag 02-08-2021.
Komt een van deze dagen jou het beste uit?
Als je wilt kun je deze afspraken ook telefonisch inplannen via 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service. Dat is meestal wat makkelijker en sneller.


Graag vrijdag de 30e juli. Is mijn omgeving nog niet gereed? Dan kan ik dat daarin lezen hoop ik. Wordt Ziggo daar dan ook van bericht. Dat mijn abo dan stopt? Dat staat nu op een latere datum gepland. 
mvrgr Jolanda Pelle


Helemaal prima, ik heb hem ingepland! Hij staat op vrijdag 30-07-21 tussen 13:00 en 15:00. Je krijgt hier ook nog een aantal berichten over. Voor zover ik weet zou de bestelstatuspagina het eigenlijk ook gewoon moeten werken. Er zijn nog een paar dingen die we zouden kunnen proberen:

  • Andere browser
  • Ander apparaat
  • Ander KPN ID

Wij zeggen Ziggo op dus die datum wordt automatisch meeverzet!