Skip to main content

Na 7 maanden bijna probleemloos internet loop ik hier ook tegenaan sinds een maand

De NTU is inmiddels vervangen (had er 1 voor 500mbit terwijl i 1gbit heb) maar ook dit lijkt niet te helpen

Ā 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Wat een gedoe allemaal zeg. Ik snap dan heel goed dat je baalt. Ook het nieuwe modem doet dus niet wat je verwacht. Deze wel gereset? Bij installatie van een nieuw modem altijd verstandig om even te resetten. Weet je zeker dat je de nieuwste firmware etc. hebt.Ā 

Werkt dat niet ga ik verder met je kijken.Ā 


Voor de volledigheid nog even waar we nu staan

Alle merkbare problemen zijn grotendeels weg hier door de box12 modem te vervangen voor een V10

Ik heb nog een ander draadje lopen hier wat ook gelijk duidelijk maakt hoe KPN met hun klanten omgaat nu dat de problemen bewezen zijn en de klant er dus echt niets aan kan doen

8 maanden verschrikkelijke service en geen internet en vele vrije dagen moeten opnemen was de oplossing een V10 modem

Nadeel daarvan is dat ik geen mesh netwerk meer heb en een extra super wifi punt opsturen doet KPN niet

Ik kon wat korting krijgen of ik kon mijn contract wat eerder laten ontbinden (Top Service KPN !)

Ā 

Ā 


Hoi @dsp4life ,

Ik ben het -zoals al eerder aangegeven- met je eens.Maar wat mogelijk nog wel een goede optie is:

Als je via Marktplaats een superwifi koopt kan dat voor lagere kosten.Mogelijk is dan wel de geboden korting voldoende om de superwifi aan te schaffen.

Ā 

Ā 


Ik had het misschien iets anders moeten verwoorden

Het gaat mij er om dat er nog steeds heel veel mensen zijn met dezelfde problemen en dat de oplossing kan zijn de box12 te vervangen voor een V10

Ā 


Ah, zo.Dan snap ik wat je bedoelt.

Ā 

Het is niet zo dat alle problemen met de Box 12 opgelost worden door een ruil naar een V10.Er zijn ook veel mensen gewoon tevreden met de Box 12.En daarnaast, er zijn hier ook gevallen waarbij juist een V10 problemen geeft.Daarom is het denk ik ook fijn dat KPN 3 modems uitlevert en dat indien nodig gewisseld kan worden.Maar er moet natuurlijk wel eerst het een en ander uitgesloten worden, anders is een ander modem mogelijk ook geen oplossing.