Skip to main content

Zondagnacht 26.05.2024 iets na 00.00 uur valt spontaan alle verbinding weg: TV, Telefoon, Internet. Oranje lampje op de Experiabox brandt. Alle bekende handelingen voor een reset van de Experiabox uitgevoerd. Geen succes. 
Op het glasvezelkastje is niets bijzonders te zien.
Toch uit fustratie daarvan de voeding verwijderd en opnieuw geplaatst. 
Na een tiental minuten werkt alles weer. 
En dat alles in de vroege maandagochtend. 
Rijst de vraag: hoe kan zoiets spontaan midden in de nacht gebeuren? 
Zelf ben ik enigzins vertrouwd met de materie. 
Maar alle ouderen die afhankelijk zijn van een verbinding met de buitenwereld kunnen uitsluitend nog met een mobiele telefoon contact zoeken. 
Is het denkbaar dat de glasvezelkastjes voortaan worden voorzien van een zoemer en een alarmlicht als het kastje moet worden herstart?  

Goedemorgen @BTPGNL en bedankt voor jouw bericht :)

Allereerst fijn om te lezen dat je het probleem zelf weer hebt weten op te lossen! Maar waarom zoiets spontaan midden in de nacht gebeurt? Ik durf dat met alle goede wil van de wereld niet te zeggen. Het kan wellicht een korte verstoring zijn geweest maar dat is voor mij ook slechts gissen. Verder heb ik hier ook geen soortgelijke berichten over voorbij zien komen dus het kan ook best om een individueel geval gaan. Je vraag of het denkbaar is dat de glasvezelkastjes voortaan worden voorzien van een zoemer en alarmlicht wanneer het kastje moet worden herstart  snap ik. Helaas zal dat voorlopig niet gebeuren. 


Reageer