Skip to main content

2 maanden geleden kreeg ik een aanbod als "goede”klant om gratis het Pluspakket te kunnen kijken. Nu, 2 maanden laten krijg ik ineens een faktuur waar de kosten voor dit pakket worden berekend. Ik wil dit niet betalen. Nooit een reminder gehad of ik dit wilde etc.

4 !!! x geprobeerd via de chat een antwoord te krijgen, verbinding werd na uitleg en vragen en antwoord doodleuk afgebroken. (Dit is al eens eerder gebeurd met een probleem, ik heb toen gebeld en na een uur en E 50 aan telefoonkosten was het nog niet opgelost). Hoe kan ik contact krijgen zonder te bellen om dit te regelen: niet deze 2 x Pluspakket betalen en het Pluspakket eraf te halen. 

Ik word hier moedeloos van….. Wat een slechte Klantenservice.

Hoi @PenS, welkom bij ons op het forum. Als je een zenderpakket niet wilde (gratis of niet) is het wel gek als je ervoor moet betalen. Ik wil voor je kijken wat ik daarover kan zien, zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen? Daarna kan je hieronder een seintje geven, zodat ik weet dat ik met je mee kan kijken.


Hoi @PenS, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat het via een andere weg duidelijk is geworden. Als dat nog niet zo is, of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.