Skip to main content

Ik heb 3 maanden geleden het gratis pluspakket weer uitgezet. Hoe kan het dan dat ik toch al 3 maanden betaal voor dit pakket? Ik had van t voren kunnen weten dat je gewoon belazerd wordt en er aan vast zit. Heb het toen gecontroleerd. Wat ik zou gaan betalen als ik het uitzet. En nu weer. Voel me echt ge…… door KPN. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Lauraalice, welkom op ons forum! Vervelend zeg, dat je nog steeds betaalt voor het Pluspakket terwijl je deze enkele maanden geleden al hebt stopgezet. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Beste Denise,

 

Ik heb mijn gegevens inmiddels aangevuld met mijn postcode en huisnummer. Klantnummer hebben jullie dan hopelijk erbij? Dat is zo’n lang nummer om in te vullen, daar zijn mijn ogen niet meer zo goed op ingesteld. 
 

met vriendelijke groet,

 

Laura. 


Oh ja inmiddels is het nu wel opgezegd,

maar dat is dus pas 3 maanden later dan dat ik dat wilde. 


Bedankt voor het seintje. Ik zie dat je het Pluspakket op 13 november 2020 hebt aangezet. Het Pluspakket is toen aangezet met drie maanden korting. Deze actie periode liep dus tot en met 12 februari 2021. Ik zie dat je vervolgens het Pluspakket op 19 april 2021 hebt uitgezet. Je geeft aan het Pluspakket eerder uitgezet te hebben, maar dit zie ik niet terug. Heb je hier zelf wel een bevestiging van gekregen? Wij sturen bij iedere wijziging namelijk een bevestiging toe, zodat je kunt controleren of alles klopt. Ik zie zelf geen bevestiging in het systeem. Dit suggereert dat de wijziging niet is doorgevoerd. Ik kan op basis daarvan dan ook niet anders dan concluderen dat de kosten terecht in rekening zijn gebracht. Mocht je wel een bevestiging hebben ontvangen van jouw wijziging, dan ontvang ik hier graag een screenshot van. Dan zoek ik dit graag verder uit.