Skip to main content

Goedemiddag,

Ik denk dat ik nu al 1,5 jaar bezig ben om mijn glasvezelaansluiting beschikbaar/werkend te krijgen maar nog steeds geen resultaat. Alles is in huis aangesloten door KPN/van Gelder maar ik krijg als technische term te horen dat er geen licht doorkomt. Er zijn al meerdere monteurs geweest die de lijn hebben door gemeten met een laser en kreeg toen ook meerdere keren te horen dat er een kruisverbinding was/is ontstaan. Ook heb ik meermaals contact gezocht met KPN en/of van Gelder maar word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

 

Graag zou ik dit probleem opgelost willen zien.

 

Gr Brian

Hoi @Brian133 . Welkom op het forum.

Dat klinkt als een ingewikkelde kwestie. Wat voor diensten heb je momenteel? Neem je nu via koper af?

 


Goedemorgen @Erwin_,

Ik wil alleen gebruik te maken van de infra van KPN Netwerk en neem diensten af bij T-Mobile. De diensten die ik af neem zijn Internet een TV.


Goedemorgen @Erwin_,

Ik wil alleen gebruik te maken van de infra van KPN Netwerk en neem diensten af bij T-Mobile. De diensten die ik af neem zijn Internet een TV.

Als klant van T-Mobile kun je daar je vragen kwijt. Dit is het forum van KPN, de provider en kan hier niets mee.

KPNNetwerk is verantwoordelijk voor de infrastructuur, waar T-Mobile via KPN WBA capaciteit van huurt.

 


Hoi @JanD,

 

KPNNetwerk is toch van KPN en dit is toch het KPN forum? Waarom zou ik alleen bij T-Mobile mijn vraag/klacht mogen indienen als de infra van KPN niet correct werkt?


Hoi @JanD,

 

KPNNetwerk is toch van KPN en dit is toch het KPN forum? Waarom zou ik alleen bij T-Mobile mijn vraag/klacht mogen indienen als de infra van KPN niet correct werkt?

Hallo @Brian133 Omdat niemand hier jouw vragen kan beantwoorden. KPNNetwerk is een onderdeel van KPN en een apart bedrijf, net zoals KPN de provider een apart bedrijf is binnen KPN, dit forum kan alléén vragen beantwoorden aangaande het providerdeel voor consumenten die gebruik (willen) maken van de providerdiensten van KPN

Als je vragen hebt voor KPNNetwerk kun je die bij www.kpnnetwerk.nl stellen. Wat ik al eerder schreef, het forum kan niets met jouw vragen.

En KPN, welke tak dan ook, kan ook niets met jouw vragen omdat je klant bent bij T-Mobile.

Dat T-Mobile capaciteit huurt bij de WBA-tak van KPN heeft alleen tot gevolg dat je je vragen bij jouw provider, T-Mobile dus, kunt stellen en dat T-Mobile, wanneer nodig dit weer intern met de WBA-tak van KPN kan overleggen. Jij hebt dus alléén met T-Mobile te maken en verder met niemand in dezen.

Â