Skip to main content
Vraag

Poort 10080 forwarding voor geroote toon om buitenshuis te bedienen modem v10

  • November 25, 2019
  • 1 reactie
  • 712 keer bekeken

welke stappen moet ik doorlopen om dit te doen graag een overzicht van de stappen die ik moet doorlopen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 27, 2019

Hi dejong, welkom op het forum. 

Bedoel je met een geroote Toon eentje die zo is aangepast dat je geen abonnement meer nodig hebt bij Eneco? Dit dus? Ik durf dat niet te zeggen, ik heb ook op die site rondgekeken en door de stappen van rooten heen gebladerd  maar word er niet wijzer van. Ik denk dat je het beste je vraag op het forum daar kunt stellen, ik verwacht niet dat Eneco zelf je hiermee zal helpen. 

Misschien dat andere forumleden hier dit zelf hebben gedaan. Het openen van een poort gaat niet anders dan anders.Â