Skip to main content

Hallo allemaal,

Iemand de uitleg waarom KPN mijn poort 2096 heeft geblokkeerd=
hij deed het altijd en nu helemaal niets meer

groeten

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Als u zelf technisch bent aangelegd zou u in de instellingen van de router eens kunnen kijken wat u daar precies ziet.


Hoi @Sharon2011, KPN gooit bij mijn weten geen poorten dicht. 
 

Check of het ipadres wat je hebt gebruikt voor het openen, (te vinden bij ipconfig op je pc) nog goed staat in de webomgeving van de Experia modem. 


Hoi @Sharon2011, KPN gooit bij mijn weten geen poorten dicht. 
 

Check of het ipadres wat je hebt gebruikt voor het openen, (te vinden bij ipconfig op je pc) nog goed staat in de webomgeving van de Experia modem. 


Providers kunnen wel degelijk poorten blokkeren, hangt ook af waarvoor het gebruikt wordt. Zeker bij particuliere aansluitingen zijn ze hier wat “strenger” op...


KPN blokeerd geen poorten. Als je iets doet wat niet mag, dan word je gewoon helemaal geblokkeerd. 


Hoi @Sharon2011, KPN gooit bij mijn weten geen poorten dicht. 
 

Check of het ipadres wat je hebt gebruikt voor het openen, (te vinden bij ipconfig op je pc) nog goed staat in de webomgeving van de Experia modem. 


Providers kunnen wel degelijk poorten blokkeren, hangt ook af waarvoor het gebruikt wordt. Zeker bij particuliere aansluitingen zijn ze hier wat “strenger” op...


Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar dat is wettelijk helemaal niet toegestaan.
Precies wat Nick ook al aangeeft wordt je verbinding helemaal geblokkeerd. 
 

@Sharon2011  Is het nog gelukt met de poort heropenen? 


Hoi @Sharon2011, welkom op het forum! 
We hebben al even niks van je gehoord. Is het nog gelukt?