Skip to main content
Vraag

poorten experiabox v8

  • May 13, 2019
  • 2 reacties
  • 225 keer bekeken

Op de een of andere manier had ik het idee dat ik van de experiabox poort 4 niet kon gebruiken. Ik weet niet meer waarom. Dat was gereserveerd is voor tv? (die ik niet heb) Tot nu waren drie poorten genoeg. Maar nu heb ik een vierde nodig en die vierde poort maakt geen tot zeeeeer slecht verbinding.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • May 14, 2019
Welkom manum! Bij de V8 kun je elke poort gebruiken. Bij oudere Experia Boxen was poort 3 vaak gereserveerd voor Interactieve TV.

Het is wel erg vreemd dat alleen poort 4 problemen geeft. Hoe test je dit? Een ethernetpoort is niet heel gevoelig voor storingen, meestal werkt het of werkt het helemaal niet. Als je verbinding maakt op een lagere snelheid of packet loss ervaart is dat vaak (niet altijd) de ethernetkabel zelf. Als je een bestaande kabel in poort 4 stopt, is de verbinding op dat apparaat dan opeens slecht?

  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 25, 2019
Ik had het onterechte idee dat ik poort 4 niet kon gebruiken waarschijnlijk vanwege een tv verhaal ooit en daarom nooit gebruikt maar ook nooit nodig gehad tot voor kort. Maar de vierde werkt ook gewoon.
dat lag aan snoertje