Skip to main content

Ik heb (nog) geen KPN maar kan het ook niet bestellen omdat de postcode check deze postcode niet geaccepteerd. Helaas is KPN onbereikbaar tenzij je klant bent of je moet bellen. Uiteindelijk is de optie via dit forum nog de enige optie. Wat is er mis met gewoon e-mail…..?

Postcode ***** heeft een fout je moet een toevoeging opgeven. Bij alle toevoegingen in delijst krijg je als antwoord “De ingevoerde toevoeging is niet bekend in combinatie met deze postcode en huisnummer.” 

De opleveringsmelding dat er glas aangesloten is heb ik al ontvangen maar bestellen word zo erg lastig. 

KPN, go Fix !

*admin: titel en tekst aangepast i.v.m. vermelding persoonsgegevens (privacy)

 

Hi @The Eck Welkom op ons Forum! Ik heb even je gegevens verwijderd omdat dit een publiek forum is. Bedankt voor je vraag. Ik eb even gekeken en zie dat de toevoeging A alleen niet klopt.
Althans.. Het lijkt erop dat het adres nog niet bij ons bekend is. Kan dit kloppen? Gaat het hier om nieuwbouw appartementen/studio's/woningen?
De toevoegingen die ik in het systeem kan terugvinden zien er als volgt uit: 

1234AB, 485 AF001
1234AB, 485 AF010
1234AB, 485 AF100

 

485A bestaat (nog) niet?

 


Klopt is nieuwbouw, nou ja een transformatie. De postcode check geeft de AFcodes terug in de drop down lijst maar je kan ze niet selecteren c.q. gebruiken. Dan komt de foutmelding. Dus vandaar. 


Aah, @The Eck bedankt, dat maakt het duidelijk. Deze foutmelding komt omdat de postcodes nog niet officieel geregistreerd zijn in ons adressenbestand. Althans, deze zijn nog niet officieel aan ons (providers) doorgegeven. Hier is het wachten dus op. Als het goed is bestaat dit probleem bij iedere provider, klopt dit? Zodra de registratie verwerkt is in kun je een aanvraag doen. Ik kan het helaas niet voor je versnellen omdat het bij een andere partij ligt (gemeente?). 


Reageer