Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik zou graag willen weten wat er op mijn adres beschikbaar is qua KPN diensten.

Echter als ik mijn postcode met huisnummer invul dan werkt deze niet. Ik heb het met drie verschillende browsers gebruikt maar met allen geen succes.

En je doet dat op de site van kpn?


Ja op de site van KPN.


Dat is vreemd want bij mij werkt het wel. Dat zou kunnen betekenen dat er geen diensten leverbaar zijn. Woon je in een buitengebied? En heb je al getest met bijvoorbeeld een ander huisnummer?


Nee, ik woon niet in een buitengebied.

Als de postcode check doe op mijn oude adres werkt het. Nieuwe adres niet. Wellicht dat er inderdaad geen diensten leverbaar zijn en dat zou enorm jammer zijn.


Hallo @LucS en als je eens een PC check doet bij Solcon bijvoorbeeld?

 


Hallo @JanD dan is er glasvezel beschikbaar via Delta. Dus niet via KPN netwerk. Spijtig.


Nee, ik woon niet in een buitengebied.

Als de postcode check doe op mijn oude adres werkt het. Nieuwe adres niet. Wellicht dat er inderdaad geen diensten leverbaar zijn en dat zou enorm jammer zijn.

Als je nieuwe adres een nieuwbouw locatie is en daarvan heb je inmiddels wel een postcode die door je gemeente is doorgegeven dan lijkt het erop dat je nieuwe adres nog niet verwerkt is in  de data base van KPN 


Hoi @LucS 

Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402 Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Goedemiddag, de postcodecheck werkt niet voor onze postcode. Hoe kan ik achterhalen of glasvezel van KPN beschikbaar is op onze postcode? Bellen is nu even geen optie.


Goedemiddag, de postcodecheck werkt niet voor onze postcode. Hoe kan ik achterhalen of glasvezel van KPN beschikbaar is op onze postcode? Bellen is nu even geen optie.

Betreft het een nieuw gebouwd huis?


Goedemiddag, de postcodecheck werkt niet voor onze postcode. Hoe kan ik achterhalen of glasvezel van KPN beschikbaar is op onze postcode? Bellen is nu even geen optie.

Betreft het een nieuw gebouwd huis?

Nee, het betreft een woning uit 1978.


Is de woning wellicht gesplitst? Is er wel een aansluiting?


Is de woning wellicht gesplitst? Is er wel een aansluiting?

Nee, de woning is niet gesplitst. Glasvezel ligt tot in de woonkamer.


En je weet zeker dat het van kpn is?


En je weet zeker dat het van kpn is?

Nee, dat weet ik dus niet. De postcodecheck geeft dit niet aan, maar geeft een foutmelding.


En wat zegt kpnnetwerk? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in. Ik ben benieuwd...


En wat zegt kpnnetwerk? Kijk op kpnnetwerk.nl en vul postcode en huisnummer in. Ik ben benieuwd...

Deze zegt glasvezel is beschikbaar.


Dan wordt het wachten op een moderater.  Die reageren doorgaans met een dag of drie. Vul je profiel helemaal in met postcode en huisnummer van de betreffende woning.  Dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Dan wordt het wachten op een moderater.  Die reageren doorgaans met een dag of drie. Vul je profiel helemaal in met postcode en huisnummer van de betreffende woning.  Dan kunnen ze voor je aan de slag. 

Dankjewel, ga ik doen!


Hi @jwjol! Ik heb voor je gekeken en volgens mijn systemen is er gewoon een abonnement met glasvezelverbinding te bestellen voor je adres. 

Zou je hier nog een printscreen willen plaatsen van de foutmelding die je krijgt? Dan laat ik uitzoeken waarom dit zo is. Zorg wel dat je je postcode en huisnummer afschermt. 🙂


Inmiddels werkt de postcodecheck weer zonder problemen, glasvezel is inderdaad beschikbaar op onze postcode. Dankjewel voor de ondersteuning.