Skip to main content
Beantwoord

Power supply adapter van het modem is kapot

• January 21, 2023
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Goedenavond

Mijn power supply adapter is kapot. We hebben dus geen internet. 

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Noesha! De snelste manier om een toegezonden te krijgen is even te bellen met 0800-0402. 

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Laat dan ook weten specifiek van welk type apparaat de stekker kapot is. Dus als het om je modem gaat niet alleen dat het een Experia Box is, maar ook welk type. 

Ik hoor graag van je! 🙂

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2023

Kan ik een bestellen via kpn?

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2023

Hi @Noesha! De snelste manier om een toegezonden te krijgen is even te bellen met 0800-0402. 

Als het via die weg niet lukt, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Laat dan ook weten specifiek van welk type apparaat de stekker kapot is. Dus als het om je modem gaat niet alleen dat het een Experia Box is, maar ook welk type. 

Ik hoor graag van je! 🙂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2023

Goedemorgen Bram,

Dank je wel voor je advies. Ik heb contact opgenomen op het door jou gegeven nummer.

Hartstikke bedankt. 

Noesha

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 22, 2023

Goedemorgen Bram,

Dank je wel voor je advies. Ik heb contact opgenomen op het door jou gegeven nummer.

Hartstikke bedankt. 

Noesha

Graag gedaan en fijn om te lezen dat je hier inmiddels contact over hebt gehad @Noesha :)

Voor nu een fijne zondag toegewenst en mocht je ons nog een keertje nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!