Skip to main content

Hij doet het heel soms nog, maar meestal niet. Ik zou graag een nieuwe willen krijgen. Waar kan ik die aanvragen?

Het is een Experia V8


Hi @Miriam-Almere,

Dat is niet zo handig natuurlijk :slight_frown: Je V8 doet het dus telkens even niet?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb vanmorgen toch nogde klantenservice gebeld en ze hebben beloofd dat ze een nieuwe box zullen sturen, die als het goed is morgen bij Pets4fun in Almere zou worden afgeleverd. 

Ik heb nu een adapter geleend van de buren, anders zou ik niet kunnen internetten.


Ah, ik zie inderdaad dat er een pakketje onderweg is :blush: Laten we hopen dat alles direct weer naar behoren werkt als je de nieuwe aan hebt gesloten!


Is het allemaal goed gegaan met het aansluiten @Miriam-Almere? :relaxed:


Ja, dat was geen probleem. Het is wel onhandig dat je eerst je oude modem moet inleveren voor je de nieuwe kan afhalen bij het PostNL-punt. Ze hadden er toevallig nog een doosje liggen, want anders heb je heen verpakking.


Ik bedoel geen verpakking.


Top dat het aansluiten zelf helemaal goed ging!

En erg fijn dat ze bij het PostNL punt nog een doosje hadden, zodat je daar de oude in kon verpakken :slight_smile: